  • 1. Data: 2002-04-03 07:17:32
    Temat: Visa Classic i Multibank
    Od: "Piotr Gardy" <p...@c...org>

    Hej!

    Zamowilem w placowce karte Vise Classic do rachunku. Po paru dniach
    przyszedl pin, karta nie.
    Po 14 dniach od daty wyslania karty ciagle nie bylo, wiec multibank wyslal
    ja ponownie.
    Tym razem doszla blyskawicznie. Dzwonie wiec wczoraj na multilinie by
    dowiedziec sie czy mam czekac na nowy PIN czy tez ten do zagubionej przez
    poczte karty bedzie dzialal. Pan z drugiej strony kabla sprawdzil i
    powiedzial ze bedzie dzialal. Poprosilem wiec o aktywacje tej nowy kartej,
    Pan odpowiedzial ze nie moze bo jest zastrzezona ;))))))

    Pan mi obiecal ze zadzwonia do mnie z departamentu kart - no to czekam ;)
    ciekawe jak to sie rozwinie ;)

    BTW: do mutliubanku przeszdlem za Wasza rada z BSK - poki co konta mi ciagle
    nie zamknlei (zlecenie zlozylem kolo 10 marca; czekali do rozliczenia VC
    Charge BSK ktore nastpapilo 29go), a kase za prowadzenie konta w nastepnyum
    miesiacu oczywiscie pobrali. ;)

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 2. Data: 2002-04-03 07:22:23
    Temat: Re: Visa Classic i Multibank
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Multibank miał problemy z Departamentem Kart.

    Miałem podobny problem dostałem pin a karta VC dotarła do mnie 3 dni
    później.
    Ale wszystko jest OK. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z usług Multi.
    Można się z nimi dogadać :)) w przeciwieństwie np: do Millenium a nie mówiąc
    już o klasycznym marmurze pekao:(

  • 3. Data: 2002-04-03 13:45:56
    Od: "Piotr Gardy" <p...@c...org>

> [...]
    > nie zamknlei (zlecenie zlozylem kolo 10 marca; czekali do rozliczenia VC
    > Charge BSK ktore nastpapilo 29go), a kase za prowadzenie konta w

    i oto kontyucja :
    Zadzwonila do mnie Pani z Departamnetu Kart. Jak sie okazalo karta ktora
    otrzymalem to ta zaginiona karta, ktora zostala przez Bank zastrzezona, i
    poprosila o jej zniszczenie.
    Co ciekawe na kopercie byl stempel za 25 marca...... :))) Tego mi Pani nie
    potrafila wytlumaczyc.
    Poprosila bym poczekal na karte nr 2 i nowy pin..

    Wiec czekam.

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org