  • 1. Data: 2002-04-02 21:06:42
    Temat: Obsluga bankomatu
    Od: "Marek" <b...@p...fm>

    Heh pytanie pewnie troszke jest ... ;))
    Nie korzystalem nigdy z bankomatu, czy gdzies jest moze dostepny jakis
    wirtualny czy obsluga jest tak banalna ze, wszystko jest intuicyjne ?
    pzdr

  • 2. Data: 2002-04-02 22:38:14
    Temat: Re: Obsluga bankomatu
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 2 Apr 2002 23:06:42 +0200, "Marek" <b...@p...fm> wrote:

    >Heh pytanie pewnie troszke jest ... ;))
    >Nie korzystalem nigdy z bankomatu, czy gdzies jest moze dostepny jakis
    >wirtualny czy obsluga jest tak banalna ze, wszystko jest intuicyjne ?

    na stronach wielu bankow, np tutaj
    http://www.multibank.pl/korzystanie/instrbankomaty.j
    html

    Generalnie nawiekjszy problem na poczatek to wlozyc karte dobra
    strona, potem juz jakos idzie :-).
    Z tym, ze rozne bankomaty czesto maja nieco rozne sposoby obslugi wic
    nie ma co sie za bardzo przyzwyczajac do jednego ukladu menu.

    Czasem moze na poczatku wyskoczyc pytanie z jakiego typu rachunku ma
    byc wyplata (czekowy(biezacy)/kredytowy/oszczednosciowy). Dla kart
    debetowych bedzie to zwykle pierwsza pozycja , ale trzeba by sie
    upewnic w konkretnym banku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-04-03 07:43:32
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Marek napisal:
    >[...]
    > Nie korzystalem nigdy z bankomatu, czy gdzies jest moze dostepny jakis
    > wirtualny [...]

    Ponizej link to takiej aplikacji, napisano ja wprawdzie na inne
    potrzeby, ale do suchej zaprawy w obsludze bankomatu sie nadaje:
    http://www.eat.lth.se/staff/mattias/download%20the%2
    0virtual%20cash%20dispenser.html

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 4. Data: 2002-04-03 18:31:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

> [...]
    > byc wyplata (czekowy(biezacy)/kredytowy/oszczednosciowy). Dla kart
    > debetowych bedzie to zwykle pierwsza pozycja , ale trzeba by sie

    Czasem moze byc pytanie jakiego typu jest karta :-)
    (VISA/MC/Cirrus/itd).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator