  • 1. Data: 2002-04-02 19:39:06
    Temat: Międzynarodowe przelewy przez internet
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuję banków, które umożliwiają wykonywanie międzynarodowych przelewów za
    pośrednictwem internetu. Z góry dziękuje za pomoc.

    Przemek. A...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-02 22:17:19
    Temat: Re: Międzynarodowe przelewy przez internet
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Witam
    > Poszukuję banków, które umożliwiają wykonywanie międzynarodowych przelewów
    za
    > pośrednictwem internetu. Z góry dziękuje za pomoc.

    Nordea. Na razie jako jedyni AFAIK.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-04-03 13:59:28
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Nordea. Na razie jako jedyni AFAIK.
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    Sprawdziłem - przez internet wysyła się wniosek o wykonanie takiego przelewu.
    Ale nie ma możliwości wykonania samodzielnie takiego przelewu - prawdopodobnie
    jak w każdym banku. Dzięki za pomoc

    Przemek.

  • 4. Data: 2002-04-04 06:30:51
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

> [...]
    >
    >Sprawdziłem - przez internet wysyła się wniosek o wykonanie takiego przelewu.
    >
    >Ale nie ma możliwości wykonania samodzielnie takiego przelewu -
    W tym wypadku wypełnienie wniosku w zasadzie nie różni się od samodzielnego
    wykonania przelewu zagranicznego. "Wniosek" to konsekwencja polskiego prawa
    dewizowego, które w duzym uproszczeniu nie zezwala na wykonywanie takich
    transakcji bez uczestnictwa pracownika banku (chodzi m.in. o tytuł
    transakcji). Z punktu widzenia klienta nie różni się to absolutnie niczym od
    transakcji on-line.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl