  • 1. Data: 2003-05-23 06:03:57
    Temat: Do posiadaczy ROR w PKO BP
    Od: "ls" <s...@u...krakow.pl>

    czesc
    mam pytanie laika:
    jesli chce wyplacic w okienku kwote rzedu 10tys. zl, czy:
    1) musze sie liczyc z jakas oplata/prowizja?
    2) czy wyplate takiej kwoty nalezy zglosic np. dzien wczesniej, czy tez
    wyplaca sie ja od reki?
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2003-05-23 06:19:36
    Temat: Re: Do posiadaczy ROR w PKO BP
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "ls" <s...@u...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1) musze sie liczyc z jakas oplata/prowizja?
    > 2) czy wyplate takiej kwoty nalezy zglosic np. dzien wczesniej, czy tez

    żadnych opłat
    nie musisz tak niskiej kwoty zgłaszać wcześniej

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-23 07:14:56
    Od: "ls" <s...@u...krakow.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > żadnych opłat
    > nie musisz tak niskiej kwoty zgłaszać wcześniej

    dzieki
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2003-05-23 08:57:05
    Od: "Hubert" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1) musze sie liczyc z jakas oplata/prowizja?
    > 2) czy wyplate takiej kwoty nalezy zglosic np. dzien wczesniej, czy tez

    Jeżeli wplacasz na swój ROR prowadzony w PKO BP SA to w kasach tegoż banku
    nie ma żadnych opłat.
    Wypłata kwoty powyżej 15 000 zł wymaga zaawizowania dwa dni wcześniej. W
    przeciwnym wypadku opłata za taką wypłatę wynosi 0,2 % wypłacanej kwoty nie
    mniej niż 100 zł.
    W innych przypadkach nie ma opłat.
    Hubert.

  • 5. Data: 2003-05-23 08:58:03
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > nie musisz tak niskiej kwoty zgłaszać wcześniej

    Wszystko zalezy gdzie. U nas w PKO z firmowego konta (i chyba z wszystkich
    bo ta informacja wisi na okienku) trzeba zglaszac kazda kwote powyzej 15kzł
    i to chyba na 2 dni wczesniej

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 6. Data: 2003-05-23 09:36:08
    Od: "ls" <s...@u...krakow.pl>

    Użytkownik "Hubert" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wypłata kwoty powyżej 15 000 zł wymaga zaawizowania dwa dni wcześniej. W
    > przeciwnym wypadku opłata za taką wypłatę wynosi 0,2 % wypłacanej kwoty
> [...]

    wlasnie o to mi chodzilo
    dzieki
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2003-05-23 22:02:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Hubert" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wypłata kwoty powyżej 15 000 zł wymaga zaawizowania dwa dni wcześniej.

    w jakim mieście ?

    w rotundzie w Warszawie kilkukrotnie wypłacałem ponad 20000 i ne było
    problemu

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-05-25 15:45:57
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    plusz wrote:
> [...]

    To zależy od oddziału, a nie miasta.

    Bo to jest duży oddział, który ma duży obrót gotówkowy i zapewne dużo
    gotówki w skarbcu. Dla nich 20 000 to pryszcz. Gorzej w małych
    oddziałach osiedlowych, które z zasady utrzymują niskie stany gotówki.
    Tak jest wszędzie, nie tylko w PKO BP.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl