eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta z miesięcznym okresem ważności › Re: karta z miesięcznym okresem ważności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "p...@i...com" <p...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta z miesięcznym okresem ważności
    Date: Fri, 23 May 2003 12:53:53 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <bakuup$98m$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bakq68$fhk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.77.95.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1053687577 9494 213.77.95.121 (23 May 2003 10:59:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 May 2003 10:59:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bakq68$fhk$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:242622
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 05/23/2003 11:35 AM, Użytkownik Falka napisał:
    > Witam
    > Wczoraj zamykałam konto w PKO BP
    > przenosząc środki na Inteligo (heh niby to samo ale jednak trochę inaczej )
    > i zostałam zaskoczona tym, że mimo, że karta Visa ma ważnośc do końca
    > czerwa
    > to PKO już pobrał mi 12 zł. za wydanie nowej karty-podobno już wysłali
    > chociaż jeszcze do mnie nie dotarła- i wyszło na to, że musze zapłacić za
    > coś z czego wogóle nie bedę korzystać.
    > Czy to tak powinno być ?
    > pozdrawiam
    > Ela
    >
    >
    >
    >

    jak to napisalas - "heh"

    zawsze cenilem ten bank za niejaki taki bezwlad - wynikalo z niego i z
    wielkosci banku ze jednak mial lepsze warunki od innych, a "w okienkach"
    mimo kolejek mozna bylo jednak pozalatwiac wiele w sposob wygodny i w
    miare mily (w porownaniu do PKO SA z ktorego korzystalem wczesniej - o
    niebo lepiej)

    jednak ostatnio zaskoczyl mnie PKO BP podobna akcja jak Twoja karta:
    przyzwyczaili mnie skubance do tego ze zawsze grzecznie powaidamiali o
    zblizaniu sie terminu przedluzenia kredytu odnawialnego
    w tym roku nic nie przyszlo - nie chce wyrokowac czy to oni czy poczta,
    ale nie doszlo
    i skasowali mi 100PLN (2% wartosci kredytu) za jego przedluzenie

    rozmowy w oddziale nic nie daly (rzeczywiscie w swietle umowy postapili
    ok, ale przyzwyczajenie klienta do milej obslugi zaowocowalo tym ze nie
    zawracalem sobie glowy terminem bo i tak przypomna, a tu niespodzianka)
    podobno do niedawna przyjmowali jeszcze reklamacje z tego tytulu, ale
    juz sie rozmyslili

    takze zaplacilem 100zl za kredyt z ktorego nie wiem czy w tym roku
    skorzystam (przez ostatnie 3 lata byl mi potrzebny - teraz juz chyba nie)

    powiem ze sie lekko zirytowalem
    czy naprawde nie da sie nic z tym zrobic?


    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1