  • 1. Data: 2004-10-21 07:52:42
    Temat: Re: karta platnicza do transakcji internetowych za granica
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    tawariszcz wrote:
    > Czy mozecie mi doradzic w jakim banku moge dostac karte umozliwiajaca
    > oplacanie zakupow w zagranicznych sklepach internetowych.
    > Moje srednie miesieczne wplywy na koncie sa na poziomie 1600-1700zl.

    Najszybciej będzie otworzyć sobie konto w Inteligo-tam kartą do rachunku
    możesz płacić w necie. Jest to chyba też najtańszy wariant. Napisz w jakim
    banku masz rachunek - wtedy można dodać trochę więcej konkretów :-)

  • 2. Data: 2004-10-21 08:06:12
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 09:52:42 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

> [...]
    > jakim
    > banku masz rachunek - wtedy można dodać trochę więcej konkretów :-)

    A ja chyba polecilbym jakaś KK np. w promocji BPH za darmo lub MC za pol
    ceny w ING.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-10-21 08:12:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ja chyba polecilbym jakaś KK np. w promocji BPH za darmo lub MC za
    > pol ceny w ING.

    Pewnie, że też może być - dobrze jakby autor napisał, gdzie ma konto, bo tak
    to się okaże, że albo nie będzie chciał otwierać nowego rachunku (Inteligo),
    albo jego bank będzie miał kredytówki w ofercie też na korzystnych warunkach
    (np. Lukas, albo BZWBK-teraz chyba za pół ceny).

  • 4. Data: 2004-10-21 08:17:44
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 10:12:56 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

> [...]
    > warunkach
    > (np. Lukas, albo BZWBK-teraz chyba za pół ceny).

    Dokladnie ;-) BTW, przerabial ktoś moze przejście z jednego rodzaju KK na
    inny w BPH? Mam ochotę zmienić europejską na Premium Club.

  • 5. Data: 2004-10-21 08:44:16
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 10:17:44 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> napisał:

    > Dokladnie ;-) BTW, przerabial ktoś moze przejście z jednego rodzaju KK
    > na inny w BPH? Mam ochotę zmienić europejską na Premium Club.

    Sam sobie odp na pytanie - wystarczy zlożyć wiosek o dodatkową kartę,
    która obecnie jest za free ;-) Idę wypełniać wniosek ;-)))))

  • 6. Data: 2004-10-21 08:48:21
    Od: "tawariszcz" <a...@x...wp.pl>

    Czy mozecie mi doradzic w jakim banku moge dostac karte umozliwiajaca
    oplacanie zakupow w zagranicznych sklepach internetowych.
    Moje srednie miesieczne wplywy na koncie sa na poziomie 1600-1700zl.

    Pozdrawiam
    Tawariszcz

  • 7. Data: 2004-10-21 09:33:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Obecnie konto mam w PKO.

    Jeżeli chcesz załatwiać taką kartę u nich, to postaraj się o ich kredytówkę
    (wypukłą). A jeżeli Ci nie zależy na tym samym banku, to albo złóż wniosek o
    kredytówkę w BPH (za darmo obecnie) lub innym banku (ING, BZWBK mają
    promocje). Ewentualnie otwórz rachunek w Inteligo (to też PKO BP tylko w
    wersji elektr.) - przelewy między Twoim obecnym rachunkiem a rachunkiem
    Inteligo są bezpłatne, kartą do konta Inteligo możesz płacić w necie
    (koszt:0,99 PLN miesięcznie).

  • 8. Data: 2004-10-21 09:43:00
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

> [...]
    > wersji elektr.) - przelewy między Twoim obecnym rachunkiem a rachunkiem
    > Inteligo są bezpłatne, kartą do konta Inteligo możesz płacić w necie

    Wszystko to prawda, ale należy jeszcze dodać, że aby uniknąć opłat za
    konto trzeba mieć średnie saldo na rachunku 100 zł i zrezygnować z
    płatnego serwisu SMS-owego. I wtedy kosztują tylko przelewy i
    oczywiście sama karta.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 9. Data: 2004-10-21 10:30:42
    Od: "tawariszcz" <a...@x...wp.pl>

  • 10. Data: 2004-10-21 20:32:52
    Od: "tawariszcz" <a...@x...wp.pl>

    Przejzalem oferte Inteligo i wydaje mi sie , ze transakcji dolarowych nia
    nie wykonam.
    Chodzi glownie o tego typu platnosci.

    Pozdrawiam
    Tawariszcz