  • 1. Data: 2004-10-20 19:57:38
    Temat: Nowa KK w mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    He, he - to PKO BP troche byl szybszy.
    Karta Euro <26 dla studentow

    http://www.euro26.pl/mbank

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-10-20 20:12:37
    Temat: Re: Nowa KK w mBanku
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    napisał w wiadomości news:cl6fvu$2vp$1@news.onet.pl...
    > He, he - to PKO BP troche byl szybszy.
    > Karta Euro <26 dla studentow
    >
    > http://www.euro26.pl/mbank

    no jesli kk to chyba jednak nie w mbanku, zwlaszcza, ze on (oni?) zawsze w
    buca robia uzytkownika

    A L E

    odkrylem ze jest jedna opcja (zupelnie zbedna zreszta) w mbanu, ktora mozna
    uzywac do woli
    jest to wlasnie w opcjach dla kk - takie cus jak "kopia wyciagu" -
    oczywiscie zupelny bzdet - wazne jednak ze platny !
    Jesli ktos chce miec te opcje za dramo calkowicie to polecam nastepujacy
    sposob postepowania:

    - naciskasz tężę :-)) opcje a system nczego wiecej nie żąda i ją wysyła
    (zadnego tam pytania czy na pewno albo jakis kod - o nie !)
    - natychmiast dzwonisz na mlinię i żadasz anulowania polecenia - słyszysz
    jakieś tam bzdety że nie jest to mozliwe ble ble ble.....
    - składasz więc natychmiast reklamację - że żadasz anulowania operacji
    dokonanej za pośrednictwem internetu - jak by sie uparł masz na to 7 dni
    czasu zgodnie z ustwa o tranzakcjach dokonywanych zdalnie

    efekt ? reklamacja musi byc przyjeta zgodnie z ww ustawa - w razie sporu w
    sadzie wygrywasz wraz ze zwrotem kosztow wszelkich na mocy powyzszego, a ONI
    serio nie potrafia zatrzymac tej wysylki nikomu niepotrzebnej kopii wyciagu
    i i tak dostajesz ja do domu

    burdello ? jasne - mbank = bepehihi :-) ale kk wole z tego ....hehe niz z
    mbanku - ponad wszelka watpliwosc !

  • 3. Data: 2004-10-21 06:19:16
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 21:57:38 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > He, he - to PKO BP troche byl szybszy.
    > Karta Euro <26 dla studentow
    >
    > http://www.euro26.pl/mbank

    A już pomyślałem że może to być coś fajnego i że złoże sobie o nią wniosek
    bo moja wkrótce traci ważność. Ale IMHO już wolałbym debetówkę sic! z
    BZWBK która jest o niebo tańsza, niz to cuś z niebiańskim kredytem do 1k
    ;-)))))))) no ale ten 1k to chyba za średnią 5,0 <lol>

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-10-21 06:54:28
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Krab z adresu: <_...@h...pl_> napisał(a) dnia Wednesday, October 20,
    2004 10:12 PM :

    > - naciskasz tężę :-)) opcje a system nczego wiecej nie żąda i ją
    > wysyła (zadnego tam pytania czy na pewno albo jakis kod - o nie !)

    Owszem, kiedyś klinkąłem z czystej ciekawości :-)

    > - natychmiast dzwonisz na mlinię i żadasz anulowania polecenia -
    > słyszysz jakieś tam bzdety że nie jest to mozliwe ble ble ble.....

    I na tym się zatrzymałem. Jakaś pani niezbyt miłym tonem powiedziała,
    że nie można anulować.
    Wprowadziła mnie w błąd? Celowo? Rozmowy ponoć są rejestrowane...

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 5. Data: 2004-10-21 08:47:07
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

> [...]
    > że nie można anulować.
    > Wprowadziła mnie w błąd? Celowo? Rozmowy ponoć są rejestrowane...

    jak juz napisalem w poprzednim mailu mozesz zlozyc reklamacje :-) ale masz
    na to krotki czas, zgodnie z ustawa 7 dni ? trzeba by sprawdzic :-) czy nie
    dluzej, a czy celowo ? hmm, pewnie ma takie polecenie - celowo wydane przez
    kierownictwo w mbanku, ktore chce sobie nabic kilka zlotych z oplat za toto
    cuś
    Opcja jest skonstruowana tak, ze wlasnie naciskajac ja - by zobaczyc co
    bedzie dalej - dowiadujesz sie , ze stales sie ofiara ich systemu, i
    naciagniety na oplate -
    dlatego tez napisalem powyzsze wyjasnienie - a nawet zachete ! :-)) do
    takiego postepowania, jak straca troche forsy na wysylane niechcianych przez
    ludzi papierkow, to moze wreszcie to poprawia