  • 1. Data: 2004-10-20 19:55:42
    Temat: mbank i jakaś aplikacja do zarzadzania finansami
    Od: "Mach" <m...@g...pl>

    Witam, szukam programu, który pobieral by wiciagi salda z mojego konta w
    mbanku,
    pozniej chcialbym sobie porobic jakies wykresiki.

    Czy poza:
    Moje Pieniądze
    Menedzer Finansów
    Mbank 2004

    znacie jeszcze jakies z funkcja aktualizacji danych ze strony banku?
    do autorow MP i MF wyslalem maila ze ta funkcja nie dziala i cisza
    pozostaje jeszcze e portfel ale ten z kolei przeklamuje - zle dodaje salada
    do istniejacej bazy
    co wiecej testowa jest tylko wersja lite, niemoge sprawdzic czy raporty
    jakie on robi mi odpowiadaja

    Z programow bez mozliwosci aktualizacj:
    Quicken jest zbyt rozbudowany
    AccountExpress do mnie nie gada

    Moglbym sobie sam porobic wykresy z recznie wprowadzonych danych do exela
    czy accessa ale to nie o to chodzi.

    Dzieki za rady
    Mach

  • 2. Data: 2004-10-20 20:39:20
    Od: "DAWID" <d...@k...chip.pl>

    > Witam, szukam programu, który pobieral by wiciagi salda z mojego konta w
    > mbanku,
    > pozniej chcialbym sobie porobic jakies wykresiki.

    polecam ePortfel

  • 3. Data: 2004-10-21 07:00:39
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Mach z adresu: <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Menedzer Finansów
    > Mbank 2004
    >
    > znacie jeszcze jakies z funkcja aktualizacji danych ze strony banku?

    emSzmal ma eksport historii do pliku. Łatwo importuje się do Excela.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 4. Data: 2004-10-21 08:59:10
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    Mach wrote:
> [...]
    > konta w mbanku,
    > pozniej chcialbym sobie porobic jakies wykresiki.

    a jest cos takiego dzialajacego z Inteligo ??

  • 5. Data: 2004-10-21 09:11:06
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    Nissak wrote:
    > Mach wrote:
    > a jest cos takiego dzialajacego z Inteligo ??

    dodam jeszcze ze chodzi o konto firmowe, ktos cos poleci ??

  • 6. Data: 2004-10-27 14:41:27
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

> [...]
    >do istniejacej bazy
    >co wiecej testowa jest tylko wersja lite, niemoge sprawdzic czy raporty

    Hej, pierwsze slysze aby ePortfel zle dodawal salda. Czy mozesz opisac ten
    problem na forum: http://www.eportfel.com/forum - znajdziemy szybko
    rozwiazanie, o ile problem istnieje.
    Co do raportow, prosze o kontakt mailem, pogadamy czego potrzebujesz.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2004-10-27 14:42:33
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    >dodam jeszcze ze chodzi o konto firmowe, ktos cos poleci ??

    ePortfel dziala z Inteligo, rowniez z kontem firmowym. Niestety w wersji
    platnej - darmowa wersja dziala tylko z mBank.