  • 1. Data: 2005-04-12 19:01:59
    Temat: karta kredytowa w promocji
    Od: "Dawid K" <d...@K...PRV.PL>

    Może ktoś wie jaki bank wydaje w tym momencie wypukłe kredytówki w promocji
    (brak opłaty za pierwszy rok), jednocześnie nie wymagając zaświadczenia o
    zarobkach, tzn. zadowoli się wyciągami z innej karty kredytowej i
    zamknięciem rachunku tej karty.

    Dawid

  • 2. Data: 2005-04-12 19:17:26
    Temat: Re: karta kredytowa w promocji
    Od: "Marek" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Dawid K" <d...@K...PRV.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > (brak opłaty za pierwszy rok), jednocześnie nie wymagając zaświadczenia o
    > zarobkach, tzn. zadowoli się wyciągami z innej karty kredytowej i

    BPH

  • 3. Data: 2005-04-12 19:17:56
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-12 21:01- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Dawid
    K, wyłuszczający(a) się następująco:

    Do 30 kwietnia jest promocja w BPH

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-04-13 07:47:34
    Od: "Michal Zapalowski" <a...@g...de>

> [...]
    > promocji
    > (brak opłaty za pierwszy rok), jednocześnie nie wymagając zaświadczenia

    do konca kwietnia w BZ WBK:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201945

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2005-04-16 00:57:37
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > Do 30 kwietnia jest promocja w BPH

    Tak, i jeszcze można nie płacić co roku, prawie super karta, gdyby tylko nie
    kasowali 5 PLN za wyciąg lub 3 za dostępn internetowy (oczywiście co
    miesiąc), czyli wyrabiając limit na obniżenie opłaty o 100% i tak trzeba
    zabulić 36 PLN na rok.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2005-04-16 07:36:55
    Od: "darek" <d...@o...pl>

> [...]
    > (brak opłaty za pierwszy rok), jednocześnie nie wymagając zaświadczenia o
    > zarobkach, tzn. zadowoli się wyciągami z innej karty kredytowej i

    witam,

    takze Millennium, cytuje...:
    ""
    .....Zmień kartę na lepszą.
    Wystarczy przynieść do oddziału Millennium trzy ostatnie oryginalne wyciągi
    z rachunku karty kredytowej wydanej przez: PKO BP SA; Citibank; BZ WBK S.A.
    lub BPH S.A .
    niższe koszty - u nas zapłacisz mniej za korzystanie z karty kredytowej
    ten sam limit kredytowy na Twojej nowej karcie
    uproszczona procedura - decyzję otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych
    możliwość wyboru dowolnej karty kredytowej....."
    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/oferty_specjalne/trzecia/?_a=13969
    pozdrawiam, darek

  • 7. Data: 2005-04-16 23:15:08
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    MrMrooz <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    [...] gdyby tylko nie
    > kasowali 5 PLN za wyciąg lub 3 za dostępn internetowy (oczywiście co
    > miesiąc), czyli wyrabiając limit na obniżenie opłaty o 100% i tak trzeba
    > zabulić 36 PLN na rok.

    Kurczę, jakie 5 PLN za wyciąg? Mam ta kartę krótko, bo od 2 miesięcy, ale
    żadnego 5 PLN opłaty za wyciąg nie zauważyłem. Mam się spodziewać jakiejś
    niespodzianki?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2005-04-19 07:18:59
    Od: "Michal M" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Kurczę, jakie 5 PLN za wyciąg? Mam ta kartę krótko, bo od 2 miesięcy, ale
    > żadnego 5 PLN opłaty za wyciąg nie zauważyłem. Mam się spodziewać jakiejś
    > niespodzianki?
    Chyba mój błąd - bo w toip stoi generowanie kopii.... 5 PLN. Czyli za zwykłe
    wyciągi nie pobierają. A ja zrozumiałem, że za każdy wyciąg pobierają.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 9. Data: 2005-04-19 09:09:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > z rachunku karty kredytowej wydanej przez: PKO BP SA; Citibank; BZ WBK S.A.

    Czyli napisali niemal wprost,
    że tylko te 4 banki mają karty gorsze,
    a innych nie warto zamieniać, bo są lepsze ;-)