  • 1. Data: 2005-04-12 18:41:59
    Temat: vw- tresc wypowiedzenia umowy
    Od: "M" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy moglby mi ktos podac tresc wypowiedzenia umowy konta e-direct? Co ona
    powinna zawierac? Konsultant twierdzi, ze bank nie posiada takiego
    formularzu.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-12 18:47:22
    Temat: Re: vw- tresc wypowiedzenia umowy
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-12 20:41- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy M,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Czy moglby mi ktos podac tresc wypowiedzenia umowy konta e-direct? Co ona
    > powinna zawierac? Konsultant twierdzi, ze bank nie posiada takiego
    > formularzu.
    > pozdrawiam

    Wystarczyłoby przejrzeć posty z ostatnich dwóch dni, żeby znaleźć to,
    czego szukasz.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-04-12 18:57:19
    Od: "M" <n...@p...onet.pl>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    > 2005-04-12 20:41- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy M,
    > wyłuszczający(a) się następująco:

    > Wystarczyłoby przejrzeć posty z ostatnich dwóch dni, żeby znaleźć to,
    > czego szukasz.

    juz widze :-) przeczytalem wszystkie tematy w vw w temacie a tego jednego
    nie zauwazylem
    EOT
    pozdrawiam