  • 1. Data: 2005-04-12 16:45:08
    Temat: Lukas Bank i KOLEJKI
    Od: "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl>

    W ostatnich miesiącach miałem okazję przechodzić obok kilkunastu oddziałów
    Lukas Banku w miastach południowej Polski. O różnych porach. I tam ZAWSZE
    stoi kolejka, przynajmniej 7-8 ludków. Zazwyczaj osoby starsze.

    Przed oddziałami są bankomaty, więc te osoby raczej nie pobierają gotówki.
    Wydaje mi się że nie pobierają też żadnych zasiłków z PUP czy OPS, bo akurat
    w moim mieście inny bank ma na to kontrakt.

    Więc może ktoś mnie oświeci za czym kolejki te stoją? (Heh, przypomina się
    piosenka K.Pronko).

    Pozdrawiam,
    Damian Kuczera

  • 2. Data: 2005-04-12 16:48:21
    Temat: Re: Lukas Bank i KOLEJKI
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Damian Kuczera said the following On 2005-04-12 18:45:
    [...]

    > Więc może ktoś mnie oświeci za czym kolejki te stoją? (Heh, przypomina się
    > piosenka K.Pronko).

    Spłata rat LUKAS?
    KJ

  • 3. Data: 2005-04-12 16:55:05
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Według moich oserwacji to emeryci i renciści w Lukasie załatwiają następujące
    sprawy:

    1. 70% klientów w wieku pow. 60. lat spłaca ratę pożyczki gotówkowej lub stara
    się o przyznanie następnego kredytu. Jak to sami mówią, "chcą sobie dobrać
    jeszcze pożeczek".
    2. 20% zakładają/likwidują/odnawiają lokaty, czyli ciężko uciułane zaskórniaki
    za życia (średnie saldo lokat w tej grupie to 3-4k)
    3. 9% sprawdza saldo konta, bo właśnie to konto służy im do odbioru
    emerytury/renty
    4. 1% jest zainteresowana Funduszem Inwestycyjnym Lukas lub Polisą Lokacyjną
    lub Kartą Kredytową Mastercard Onet (bo ponoć ta karta umożliwia zniżki w
    internecie na różne zakupy).

  • 4. Data: 2005-04-12 17:59:04
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Damian Kuczera napisał(a):

    > W ostatnich miesiącach miałem okazję przechodzić obok kilkunastu oddziałów
    > Lukas Banku w miastach południowej Polski. O różnych porach. I tam ZAWSZE
    > stoi kolejka, przynajmniej 7-8 ludków. Zazwyczaj osoby starsze.

    Do 10.00 wpłaty za raty z Lukasa nie są objęte prowizją. Stąd te kolejki.
    Poza tym oni się tam z obsługą nie spieszą...

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-04-12 18:51:47
    Od: amico_pl <a...@U...pl>

    Damian Kuczera wrote:
    > W ostatnich miesiącach miałem okazję przechodzić obok kilkunastu oddziałów
    > Lukas Banku w miastach południowej Polski. O różnych porach. I tam ZAWSZE
    > stoi kolejka, przynajmniej 7-8 ludków. Zazwyczaj osoby starsze.

    ...na kawę przyszli!...

    amico

  • 6. Data: 2005-04-13 06:58:24
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message 425c173e$0$1428$f...@m...aster.pl, amico_pl
    <a...@U...pl> wrote:

    > ...na kawę przyszli!...

    I tak powinno być w każdym banku :)

    A tak poważnie to pewnie chodzi o tą prowizję od wpłat
    a dokładnie o jej brak w godzinach porannych, czyli to
    co pisał Markus.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 7. Data: 2005-04-13 08:10:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Miroo said the following On 2005-04-13 08:58:
    [..]

    > A tak poważnie to pewnie chodzi o tą prowizję od wpłat
    > a dokładnie o jej brak w godzinach porannych, czyli to
    > co pisał Markus.

    A to ona dalej jest ?
    Wydawało mi się, że lukas musiał sie z niej wycofać ?
    (Ale nie intersoweałem sie tym zbytnio)
    KJ

  • 8. Data: 2005-04-13 10:00:15
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d...@b...kjonca.bogus, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A to ona dalej jest ?
    > Wydawało mi się, że lukas musiał sie z niej wycofać ?
    > (Ale nie intersoweałem sie tym zbytnio)
    > KJ

    A nie wiem. Słyszałem jak wprowadzali, ale nie słyszałem
    o likwidacji. Rzadko tam zaglądam i nie jestem na czasie :(

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 9. Data: 2005-04-13 15:34:34
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > A nie wiem. Słyszałem jak wprowadzali, ale nie słyszałem
    > o likwidacji. Rzadko tam zaglądam i nie jestem na czasie :(

    Prawdopodobnie zlikwidowali ale zapomnieli poinformować klientów ;-)