  • 1. Data: 2005-04-12 17:45:55
    Temat: Jaki bank?
    Od: "Cesarok" <c...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie, proszę o pomoc w wyborze banku, w którym chciałbym założyć
    konto indywidualne. Konto to jest mi potrzebne do comiesięcznych i czasami
    allegrowych rozliczeń. Interesuje mnie w jakim banku najmniej płaci się za
    transakcję internetową i za prowadzenie konta? Nie zależy mi na wysokości
    oprocentowania, ani dostępie do tradycyjnych placówek, ani korzystania z
    debetu. Istotne byłoby, aby czasami można było wyjąć jakąś kasę w bankomacie,
    ale to też nie jest zbyt istotne bo środki gromadzone na tym koncie w
    większości pójdą na przelewy za media i inne transakcje . Proszę o radę i
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-13 08:40:55
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Cesarok napisał:

> [...]
    > ale to też nie jest zbyt istotne bo środki gromadzone na tym koncie w
    > większości pójdą na przelewy za media i inne transakcje . Proszę o radę i

    mBank

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-04-13 10:25:57
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-12 19:45, Cesarok wrote:
    > Witam serdecznie, proszę o pomoc w wyborze banku, w którym chciałbym założyć
    > konto indywidualne. Konto to jest mi potrzebne do comiesięcznych i czasami
    > allegrowych rozliczeń.

    Do allegro najlepiej sprawdza się kombinacja mBank + Inteligo
    mBank - prowadzenie za darmo, przelewy do obcych banków 0,5pln
    inteligo - prowadzenie za darmo jeśli saldo powyżej 100 pln, przelewy do
    obcych banków 0,99pln

    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-04-13 19:02:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Peet napisał(a):

> [...]
    > mBank - prowadzenie za darmo, przelewy do obcych banków 0,5pln
    > inteligo - prowadzenie za darmo jeśli saldo powyżej 100 pln, przelewy do

    Zgadza się. Też handluję na Allegro i dzisiaj wypełniłem wniosek o otwarcie
    konta w Inteligo. Zbyt dużo osób pyta mnie o to czy mam tam konto bym mógł
    to zignorować. Ciekawe tylko jak mi tam będzie ;)

    Kiedyś mi się nie podobało. Zobaczymy co przez te kilka lat się zmieniło ;)

    Bardzo się uśmiałem z jednej rzeczy. Podczas wypełniania wniosku online nie
    można zrezygnować z karty Visa Electron. Przerwałem więc wypełnianie
    formularza i dzwonię na Infolinię. Duży plus. Konsultant zgłasza się
    natychmiast a dzwoniłem około 14.00

    Usłyszałem, że karta jest standardowo tłoczona i wysyłana do mnie. Jak nie
    chcę to mogę ja sobie zastrzec i opłata nie zostanie pobrana

    Pytanie tylko po co tyle zachodu? Nie można po prostu wprowadzić opcję "nie
    chcę karty"? Sami sobie robią koszta, no chyba, że jakiś Pan Janek robi im
    gratis w szopie te karty ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-04-13 19:07:07
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > to zignorować. Ciekawe tylko jak mi tam będzie ;)

    PKO BP.... i wszystko jasne.

    > Pytanie tylko po co tyle zachodu? Nie można po prostu wprowadzić opcję
    "nie
    > chcę karty"? Sami sobie robią koszta, no chyba, że jakiś Pan Janek robi im
    > gratis w szopie te karty ;)

    No mówię przecież... PKO BP :-))))

  • 6. Data: 2005-04-13 21:55:38
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-13 21:07, Szymon wrote:

    > PKO BP.... i wszystko jasne.

    > "nie

    > No mówię przecież... PKO BP :-))))

    Karta z inteligo ma większą funkcjonalność od tej z mbanku, (płatności w
    internecie).

    --
    Peet

  • 7. Data: 2005-04-14 00:55:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > Zgadza się. Też handluję na Allegro i dzisiaj wypełniłem wniosek o
    > otwarcie konta w Inteligo. Zbyt dużo osób pyta mnie o to czy mam tam
    > konto bym mógł to zignorować. Ciekawe tylko jak mi tam będzie ;)

    "Uciekając" z VWB zastanawiam się czy nie otworzyć rachunku właśnie w
    Inteligo. Jeśli mam już płacić za konto to chciałbym mieć przynajmniej
    trochę użytecznych usług. Bo płacić 5 za sam token i rachunek w banku
    bez placówek to trochę za dużo, skoro w innych bankach za tę kwotę mam
    prawie "full service" ;-) Zdaj relację jak już otworzysz tam konto.
    Ciekawe czy jeszcze kurierów wysyłają i dają segregatory. :)

    K.

  • 8. Data: 2005-04-14 06:35:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

> [...]
    > prawie "full service" ;-) Zdaj relację jak już otworzysz tam konto.
    > Ciekawe czy jeszcze kurierów wysyłają i dają segregatory. :)

    Tak, to wszystko idzie kurierem. Jak otwierałem tam konto po raz pierwszy
    parę lat temu to kurier przywiózł mi taki estetyczny segregator z Inteligo,
    co mi się wtedy bardzo podobało (oczywiście segregator a nie wizyta kuriera
    ;) )

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098