  • Data: 2002-01-04 17:46:29
    Temat: karta kredytowa?- porownanie bankow
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam pytanie w jakim banku nie wymagaja do "wyrobienia" karty kredytowej VISA
    stalych wplywow z tytulu pracy,Zus itd..-=tzn z stalego udokumentowanego
    zrodla.
    ja mam wplywy miesiecznie na konto dosc wysokie...
    na tyle ze nie bylo problemu z przyznaniem debetu bez takich wlasnie
    udokumentowanych miesiecznych stalych wplat.
    czy jest jakas inna mozliwosc uzyskania czegos wypuklego? suma kredytowa nie
    musie byc duza, zalezy mi na placeniu za granica i
    bezproblemowych zakupach w przypadku braku terminala elektr lub jego
    "niemoziwosci zrealizowania tranzakcji"-czasami to jest zenujace.
    pozdrawiam serdecznie marcin