  • Data: 2002-01-04 22:31:56
    Temat: Re: karta kredytowa?- porownanie bankow
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a156sv$mni$1@news.onet.pl...

    > Ci dobrze, moi starzy za diabla by sie nie zgodzili na nic - nawet nie
    > probuje ;)

    no wlasnie sie ukrocilo :-))) trzeba sobie wlasna gdzies znalesc - no ale
    nie bedzie to takie proste z tego co widze :( qrcze debetowa z Muli jakos
    malo mnie pociesza - chargowa albo kredytowka byla by spox... no ale
    niestety jeszcze chyba nie teraz :(

    Michal a probowales w Lukasie? chociaz im to osluguje BZWBK i jakos nie mam
    ochoty no ale z braku laku dobre i to by bylo...

    BTW wlasnie widze ze jestes na etapie pisania pracy o bankach - a masz moze
    jakies materaily o kartach - szczegolnie rozwoj rynku karcianego - NBP i
    VISA dali ale Europay i inne cieniutko :(

    --
    podrawiam

    JaKi