  • Data: 2002-01-04 23:32:03
    Temat: Re: karta kredytowa?- porownanie bankow
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW wlasnie widze ze jestes na etapie pisania pracy o bankach - a masz
    moze
    > jakies materaily o kartach - szczegolnie rozwoj rynku karcianego - NBP i
    > VISA dali ale Europay i inne cieniutko :(

    a mam, mam :)
    Tam tez dotarlem, hu hu.

    Materialy i studia zeszyt nr 125 NBP Depart. analiz i Badan
    Arkadiusz Jurkowski, Bankowosc elektroniczna.
    Wysylasz faks z prosba o przyslanie - za darmo przysyalaja (chyba do trzech
    sztuk).
    Ogolnie poszukaj moze maja cos wiecej www.nbp.pl

    ciebie jeszcze bedzie interesowalo zeszyt nr 116 Rynek kart platniczych w
    Polsce na tle rozwinietych rynkow w krajach UE
    W tym zeszycie jest rozdzial o kartach bankowych.

    Jakbys porzebowal na zapchanie bibliografi - to pisz na priva - bo mam chyba
    jeszcze kilka rzeczy (wejdz na www.sgh.waw.pl - pozniej do biblioteki i
    przeszukaj haslami przewodnimi ;)

    :))))

    ------