  • 1. Data: 2007-12-03 16:35:42
    Temat: karta kredytowa
    Od: e...@g...com

    Chciałabym uzuykac informacji na temat rezygnacji z karty kredytowej
    Visa ktora otrzymalam nabywajac na raty towar. Karty nie aktywowałam,
    ale ciagle splacam raty, dlatego tez nie moge napisac ze odstepuje od
    umowy katy kredytowej. Jak mam zamiescic informacje na pismie aby byly
    spojne i bank mnie zrozumial, zebym nie placila zadnej kary?

  • 2. Data: 2007-12-03 17:19:26
    Temat: Re: karta kredytowa
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    f.googlegroups.com,
    *Użytkownik* wrote:
> [...]
    > umowy katy kredytowej. Jak mam zamiescic informacje na pismie aby byly
    > spojne i bank mnie zrozumial, zebym nie placila zadnej kary?

    Wyslij takiego mejla do swojego banku - chyba tak bedzie najprosciej, albo
    zadaj pytanie telefonicznie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-12-03 18:51:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    e...@g...com napisał(a):

> [...]
    > umowy katy kredytowej. Jak mam zamiescic informacje na pismie aby byly
    > spojne i bank mnie zrozumial, zebym nie placila zadnej kary?

    Czy chodzi o Ge Money Bank?

    http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/faq.html#6

    Skoro karty nie aktywowałeś to wygaśnie samoistnie po pewnym czasie, IMHO

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2007-12-03 18:58:38
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Czy chodzi o Ge Money Bank?
    >
    > http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/faq.html#6

    > Skoro karty nie aktywowałeś to wygaśnie samoistnie po pewnym czasie, IMHO

    ale umowe na karte podpisal :(
    zreszta ja tez, podobna sytuacja, ale jeszcze 3 raty i rozwiazanie umowy o
    karte (umowy o kredyt jako taki nie bylo)

  • 5. Data: 2007-12-03 23:01:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Damian napisał(a):

    > ale umowe na karte podpisal :(

    Podpisał umowę ratalną i jeśli nie zaznaczył krzyżykiem opcji, że nie
    zgadza się na wydanie karty kredytowej to błąd leży po stronie sprzedawcy,
    który podczas zatwierdzania umowy ma obowiązek wybrać jedną z opcji:

    "klient zgadza się na wydanie karty Visa"
    "klient nie zgadza się na wydanie karty Visa"

    Typuję, że została klepnięta pierwsza opcja bez pytania klienta o zdanie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2007-12-04 10:29:26
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Dec 2007 00:01:38 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

    > Podpisał umowę ratalną i jeśli nie zaznaczył krzyżykiem opcji, (...)

    Panowie tak informacyjnie to posta wysłała:
    From: e...@g...com
    :)

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-12-04 16:42:01
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > "klient nie zgadza się na wydanie karty Visa"
    >
    > Typuję, że została klepnięta pierwsza opcja bez pytania klienta o zdanie

    co nie zmienia faktu, ze umowa na karte zostala podpisana :)
    przynajmniej w moich zakupach na raty w GE mam umowe pt "umowa o karte
    kredytowa visa - karta w sam raz - ge money banku"
    i nie bylo mozliwosci na rezygnacje od razu z przysylania plastiku

  • 8. Data: 2007-12-04 19:44:28
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > Panowie tak informacyjnie to posta wysłała:
    > From: e...@g...com
    > :)

    Ech.... bo to z reguły faceci siedzą w Usenecie ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2008-01-06 20:35:38
    Od: dooh <dooh@[wirtualnapolska].pl>

    Dnia Mon, 3 Dec 2007 08:35:42 -0800 (PST), e...@g...com napisał(a):

    > Chciałabym uzuykac informacji na temat rezygnacji z karty kredytowej
    [...]
    > spojne i bank mnie zrozumial, zebym nie placila zadnej kary?

    Witam.
    Mam identyczną sytuację. W czasie pisania umowy kredytowej niewprawny
    pracownik nie odznaczył opcji i ci z GE wcisneli mi karte kredytową.
    Dowiedziałem się o tym jak mi zadzwoniła jakas babka od nich (typu
    ankieter, wciskacz promocji). Na moje pytania gdzie mam odesłac kartę
    odpowiedziała że nie trzeba. Czy da się jednak coś z tym zrobić ? Karty na
    100% nie mam zamiaru używać, nie jest aktywowana. Czy ktoś już sobie z tym
    poradził ?

  • 10. Data: 2008-01-07 19:22:36
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "dooh" v...@4...net

> [...]
    > 100% nie mam zamiaru używać, nie jest aktywowana. Czy ktoś już sobie z tym

    Sprawdź, czy karta nie ma płatnych ubezpieczeń.
    Na przykład Lukas i Sygma dorzucają cichcem płatne ubezpieczenia. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com