  • 1. Data: 2007-12-03 12:17:00
    Temat: moneybrokers, kolejne pytanie
    Od: "O" <o...@o...eu>

    Mam dwa pytania - z góry dzieki za poswiecony czas.
    1.
    Zalozylem konto, jestem w UK - dodalem bank Angielski, zweryfikowalem -
    teraz chce wyslac pieniazki do polski na swoje konto i pojawia sie problem
    przy dodaniu polskiego konta - system nie rozpoznaje numeru NRB banku który
    sprawdzilem na stronie banku (WBK) - i tak od kilku dni, pieniadze mam na
    koncie MoneBrokers a wyplacic ich na swoje konto nie moge.

    2. Czy te Funty które mam na koncie moge wplacic na konto polskie (WALUTOWE)
    poprzez moneybrokers - generalnie zalozylem je glównie po to aby przesylac
    funty na funty? Czy tak sie da?

    Jeszcze raz dzieki za poswiecony czas
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-04 16:39:23
    Temat: Re: moneybrokers, kolejne pytanie
    Od: "Al Gore" <1...@g...pl>

    Chodzi ci o MONEYBOOKERS chyba?

> [...]
    > sprawdzilem na stronie banku (WBK) - i tak od kilku dni, pieniadze mam na
    > koncie MoneBrokers a wyplacic ich na swoje konto nie moge.

    dziwne u mnie wszystko rozpoznawal , moze jakas pomylka sprawdz jeszcze teraz
    jest BZWBK gwoli scislosci

    > 2. Czy te Funty które mam na koncie moge wplacic na konto polskie (WALUTOWE)
    > poprzez moneybrokers - generalnie zalozylem je glównie po to aby przesylac
    > funty na funty? Czy tak sie da?

    pewnie ze mozesz na walutowe, ale musisz liczyc sie z dodatkowa prowizja za
    przelew w walucie z BRE do innego banku (na walutowy w mBanku pobieraja ZTCP
    chyba 1 GBP prowizji dodatkowo , do Pekao SA kumplowi pobrali 11GBP) tak wiec
    taka opcja wydaje mi sie nie oplacalna szczegolnie ze kursy maja bardzo fajne
    natomiast mBank ma tragiczne kursy walut w tym wypadku , ja mam kombinacje
    MB w GBP wyplata na konto w PLN, taniej moze o jeden dzien szybciej