    From: dooh <dooh@[wirtualnapolska].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa
    Date: Sun, 6 Jan 2008 21:35:38 +0100

    Dnia Mon, 3 Dec 2007 08:35:42 -0800 (PST), e...@g...com napisał(a):

    > Chciałabym uzuykac informacji na temat rezygnacji z karty kredytowej
    [...]
    > spojne i bank mnie zrozumial, zebym nie placila zadnej kary?

    Witam.
    Mam identyczną sytuację. W czasie pisania umowy kredytowej niewprawny
    pracownik nie odznaczył opcji i ci z GE wcisneli mi karte kredytową.
    Dowiedziałem się o tym jak mi zadzwoniła jakas babka od nich (typu
    ankieter, wciskacz promocji). Na moje pytania gdzie mam odesłac kartę
    odpowiedziała że nie trzeba. Czy da się jednak coś z tym zrobić ? Karty na
    100% nie mam zamiaru używać, nie jest aktywowana. Czy ktoś już sobie z tym
    poradził ?