  • 1. Data: 2007-12-03 13:07:31
    Temat: mBank - eMax walutowy - jak wpłacić gotowe??
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witam forumowiczow,
    Zalozylem eMax walotowy i... nie wiem jak wplacic dolarowa gotowke na to
    konto... :)

    Myslalem, ze skorzystam z pomocy kolegi, ktory ma konto walutowe w BZ WBK,
    ale sprawdzilem w ichniejszej tabeli oplat i prowizji, a tam przy przelewie
    na konto w innym banku jest kreseczka, czyli nie oferuja takiej uslugi... :(
    Pewnie moglbym zrobic SWIFTem, ale to sie srednio oplaca przy kwocie jaka
    chce wplacic.

    Czy ktos ma pomysl jak niskokosztowo (najlepiej bezkosztowo) wplacic gotowke
    na to konto?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-12-03 14:49:56
    Temat: Re: mBank - eMax walutowy - jak wpłacić gotowe??
    Od: Arek257 <a...@g...com>

    Curious napisał(a):

    > Czy ktos ma pomysl jak niskokosztowo (najlepiej bezkosztowo) wplacic gotowke
    > na to konto?

    AFAIK nie da się. Ani wpłacić, ani wypłacić. Tylko przelewy. Taka już
    jest funkcjonalność tego rachunku.

    --
    Pozdrawiam,
    Arek257

  • 3. Data: 2007-12-03 15:48:00
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > AFAIK nie da się. Ani wpłacić, ani wypłacić. Tylko przelewy. Taka już jest
    > funkcjonalność tego rachunku.

    Ciekawe, czy generalnie, zwykłe przelewy krajowe w walucie obcej są
    możliwe...

    Chyba się pospieszyłem z otwarciem tego rachunku :)

  • 4. Data: 2007-12-03 15:51:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Gru, 16:48, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > Ciekawe, czy generalnie, zwykłe przelewy krajowe w walucie obcej są
    > możliwe...
    >
    > Chyba się pospieszyłem z otwarciem tego rachunku :)

    Musisz zaczekac na walutowe wplatomaty :)

  • 5. Data: 2007-12-03 16:17:57
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fj18fh$p4n$1@news2.ipartners.pl, *Curious* wrote:

    > Ciekawe, czy generalnie, zwykłe przelewy krajowe w walucie obcej są
    > możliwe...

    Zeby bylo tak jak z eliksirem to trzeba poczekac chyba na wprowadzenie u nas
    euro. Jakies tam pierwiosnki euroeliksira sa, ale to poki co jeszcze nie to
    co z przelewami plnowymi.

    > Chyba się pospieszyłem z otwarciem tego rachunku :)

    Nie wola jesc ten rachunek wiec moze sobie lezec i czekac.
    W miedzyczasie otworz sobie oko walutowe w ING albo walutowy w BZWBK.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2007-12-03 16:19:51
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Nie wola jesc ten rachunek wiec moze sobie lezec i czekac.
    > W miedzyczasie otworz sobie oko walutowe w ING albo walutowy w BZWBK.

    Chcialem z BZ WBK, ale oprocentowanie 0%. :)
    Z okiem podobnie?

  • 7. Data: 2007-12-03 16:25:24
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Zeby bylo tak jak z eliksirem to trzeba poczekac chyba na wprowadzenie u
    > nas
    > euro. Jakies tam pierwiosnki euroeliksira sa, ale to poki co jeszcze nie
    > to co z przelewami plnowymi.

    Tylko czy euroeliksir bedzie uzyteczny przy przelewach dolarowych? :)
    Worldeliksir albo useliksir by sie przydal :)

  • 8. Data: 2007-12-05 08:35:10
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Curious wrote:
> [...]
    | WBK, ale sprawdzilem w ichniejszej tabeli oplat i prowizji, a tam
    | przy przelewie na konto w innym banku jest kreseczka, czyli nie

    hehe, ofeuja, oferuja... tylko sami o tym nie wiedza

    % + oplata ryczaltowa, tak jak przy przelewie zagranicznym, wiec placisz jak
    za zboze

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia