  • 1. Data: 2005-01-28 10:52:00
    Temat: karta eMax i bankomat PKO
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    witam,
    czy ktos ma doswiadczenia z reklamacjami wyplaty z bankomatow ??
    wiec sprawa wyglada nastepujaco ..
    Chcialem wyplacic gotowke z bankomatu najblizszy to PKO wiec wpisuje pin -
    pomylilem sie
    wpisuje drugi raz chyba dobrze, wpisuje max limit karty bank. pyta sie czy
    chce wydruk pewnie w przypadku watpliwosci mam zawsze dowod
    slysze ze bankomat pracuje cos liczy za chwile oddaje karte ale pieniedzy i
    wydruku nie ...
    mysle sobie ze albo drugi raz wpisalem zle pin lub nie bylo tyle gotowki w
    bankomacie
    Wiec ide dalej do innego bankomatu nastepny to Integrum czyli BGZ tam
    wpisuje poprawnie pin juz nie robilem tego automatycznie po chwili ze nie
    mam wolnych srodkow na karcie ??!!
    I tutaj sedno czy bankomat PKO pobral z karty pieniadze a nie oddal gotowki
    czy cos innego
    w domu sprawdzam mam zablokowane na koncie wlasnie ta kwote ktora chcialem
    wyplacic

    Pytanie czy mam szanse odzyskac pieniadze, gdzie skladac reklamacje ??

    Dzieki za odp

  • 2. Data: 2005-01-28 10:59:19
    Temat: Re: karta eMax i bankomat PKO
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Zdzislaw napisał(a):
    > witam,
    > czy ktos ma doswiadczenia z reklamacjami wyplaty z bankomatow ??

    mialem to samo z bankomatem PKO BP, tez chodziło o duza sume, prawie
    limit dzienny > pomruczał pomruczał oddał karte, blokade zdjęli po 2
    tygodniach

    chrabcio

  • 3. Data: 2005-01-28 11:01:43
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    > mialem to samo z bankomatem PKO BP, tez chodziło o duza sume, prawie
    > limit dzienny > pomruczał pomruczał oddał karte, blokade zdjęli po 2
    > tygodniach
    mam nadzieje ze bede mial to samo, takze duza suma ...

  • 4. Data: 2005-01-28 11:16:36
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam nadzieje ze bede mial to samo, takze duza suma ...

    Zadzwoń na mLinię i złóż reklamację.
    Mozesz też skontaktować się z właścicielem bankomatu (PKO).

  • 5. Data: 2005-01-28 11:48:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Pytanie czy mam szanse odzyskac pieniadze,
    Oczywiście, że masz

    > gdzie skladac reklamacje ??
    Są 2 możliwości
    1.U właściciela/dysponenta bankomatu, (tu PKO)
    nr telefonu zwykle jest umieszczony na bankomacie.

    I to jest MZ sposób najlepszy bo zwykle najszybszy,
    bywa, że zdjęcie blokady następuje już po kilku godzinach.

    2.W swoim banku (tu mLinia)
    Jest to reklamacja drogą okrężną,
    bo Twój bank i tak sam nie zdejmie blokady,
    najpierw skontaktuje się z właścicielem bankomatu,
    niekoniecznie od razu, może nawet wcale -będzie biernie czekał
    na sygnał od właściciela bankomatu, bo ten po kolejnym załadowaniu
    gotówki powinien sam, z raportu wychwycić, że taka sytuacja miała miejsce...

  • 6. Data: 2005-01-28 16:26:41
    Od: "Piotrek \"Pit.\"" <petero2@o2_WYKASUJ.pl>

> [...]
    | wyplacic
    |
    | Pytanie czy mam szanse odzyskac pieniadze, gdzie skladac reklamacje ??

    w tym tygodniu juz mialem dwa takie przypadki w bankomatach PKO,
    chcialem 80 zeta, pomielil pomieli, wyplul karte i krzyknal ze nie moze
    teraz,
    i mam dwie blokady.
    z doswiadczenia wiem ze po ok. tytgodniu zdejmuje mbank blokade\

    p.

  • 7. Data: 2005-01-28 16:43:01
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Zdzislaw <z...@w...pl> zapodał(a):
> [...]
    > wiec sprawa wyglada nastepujaco ..
    > Chcialem wyplacic gotowke z bankomatu najblizszy to PKO wiec wpisuje pin -
    [...]

    Miałem dwa razy podobną sutuację :-/ Na szczęście suma nie była zbyt
    duża, blokada też dosyć szybko została zdjęta.Ja wtedy momentalnie dzwoniłem
    do mBanku.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2005-01-29 16:49:16
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    > Miałem dwa razy podobną sutuację :-/ Na szczęście suma nie była zbyt
    > duża, blokada też dosyć szybko została zdjęta.Ja wtedy momentalnie
    dzwoniłem
    > do mBanku.
    dzieki za odp chyba zaczekam ...