    From: "Zdzislaw" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karta eMax i bankomat PKO
    Date: Fri, 28 Jan 2005 11:52:00 +0100

    witam,
    czy ktos ma doswiadczenia z reklamacjami wyplaty z bankomatow ??
    wiec sprawa wyglada nastepujaco ..
    Chcialem wyplacic gotowke z bankomatu najblizszy to PKO wiec wpisuje pin -
    pomylilem sie
    wpisuje drugi raz chyba dobrze, wpisuje max limit karty bank. pyta sie czy
    chce wydruk pewnie w przypadku watpliwosci mam zawsze dowod
    slysze ze bankomat pracuje cos liczy za chwile oddaje karte ale pieniedzy i
    wydruku nie ...
    mysle sobie ze albo drugi raz wpisalem zle pin lub nie bylo tyle gotowki w
    bankomacie
    Wiec ide dalej do innego bankomatu nastepny to Integrum czyli BGZ tam
    wpisuje poprawnie pin juz nie robilem tego automatycznie po chwili ze nie
    mam wolnych srodkow na karcie ??!!
    I tutaj sedno czy bankomat PKO pobral z karty pieniadze a nie oddal gotowki
    czy cos innego
    w domu sprawdzam mam zablokowane na koncie wlasnie ta kwote ktora chcialem
    wyplacic

    Pytanie czy mam szanse odzyskac pieniadze, gdzie skladac reklamacje ??

    Dzieki za odp