  • 21. Data: 2005-06-22 14:27:54
    Temat: Re: karta bankomatowa PIN
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 16:24:22 +0200, Rafał Krupiński napisał(a):

    > po co sie rozdrabniać: lepiej lista pinów jednorazowych ;->

    a moze potwierdzanie transakcji SMSem? Serio mowie. Nie jestem pewien, czy
    nie ma jakich superduzych problemow technicznych, ale w BZWBK dla
    transakcji online sie to udaje.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 22. Data: 2005-06-23 08:22:37
    Od: zet <z...@z...pl>

    Tylko że jedna kasjerka na sto sprawdza czy się podpis na slipie zgadza z
    tym na karcie.

  • 23. Data: 2005-06-23 08:36:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    zet napisał(a):
    > Tylko że jedna kasjerka na sto sprawdza czy się podpis na slipie zgadza
    > z tym na karcie.

    Komu chciałeś odpowiedzieć i co tym samym chciałeś powiedzieć?