  • 1. Data: 2005-06-21 22:06:09
    Temat: Kredyt 8000zl - gdzie tylko na podst. zasw. o zarobkach?
    Od: "D" <d...@o...pl>

    w jakim banku mam najwieksze szanse na uzyskanie kredytu 8000zl jedynie na
    podst. zaswiadczenia o zarobkach, bez zabezpieczen i poreczycieli, UoPrace
    na czas nieokr., od 5mies.
    gdybym przepracowal 6mies to SKOK daje, ale spieszy mi sie.

  • 2. Data: 2005-06-21 22:17:08
    Od: "Leon" <l...@w...pl>

    Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >na czas nieokr., od 5mies.
    > gdybym przepracowal 6mies to SKOK daje, ale spieszy mi sie.
    GE Money Bank na przyklad.
    Wniosek wypelniasz przez internet www.gotowkaonline.pl - w ciagu godz. masz
    wstepna akceptacje (dzwonia do Ciebie) i nastepnego dnia kurier przywozi Ci
    dokumenty. Po wypelnieniu odsylasz listem poleconym i w ciagu max 7 dni masz
    kase na koncie...

    Pozdr,

  • 3. Data: 2005-06-22 05:01:35
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    >na czas nieokr., od 5mies.
    > gdybym przepracowal 6mies to SKOK daje, ale spieszy mi sie.

    Do 4-ro krotności dochodu netto w BPH
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kredyty/od
    _reki

    Darek

  • 4. Data: 2005-06-22 10:17:13
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    spróbuj w GetinBanku do 8.000 bez poręczyciela

  • 5. Data: 2005-06-22 19:08:11
    Od: "Helmar" <m...@p...fm>

    GEMoney Bank jesli nie jestes samotny
    Gettin Bank, z ubezpieczeniem
    CitiFinancial

  • 6. Data: 2005-06-25 03:59:33
    Od: "BiznesForum.pl" <b...@g...pl>

    D napisał(a):
> [...]
    > na czas nieokr., od 5mies.
    > gdybym przepracowal 6mies to SKOK daje, ale spieszy mi sie.

    Do wyboru do koloru http://www.biznesforum.pl/kredytygot.htm . Ja
    polecam City - naprawde nie robili mi zadnych problemow.

    MF

    http://www.BiznesForum.pl <-- Forum dla ludzi biznesu