  • 1. Data: 2005-06-21 21:14:38
    Temat: karta bankomatowa PIN
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    Witam czy mozna na karcie bankomatowej Inteligo ustawic
    cos takiego zeby podczas placenia nia w sklepie
    trzeba bylo podac PIN?

  • 2. Data: 2005-06-21 21:16:20
    Temat: Re: karta bankomatowa PIN
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    budweiser napisał(a):
    > Witam czy mozna na karcie bankomatowej Inteligo ustawic cos takiego zeby
    > podczas placenia nia w sklepie trzeba bylo podac PIN?

    Na szczęście nie.

  • 3. Data: 2005-06-21 22:43:34
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > Na szczęście nie.

    dlaczego na szczescie?

  • 4. Data: 2005-06-21 23:02:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    budweiser napisał(a):

    > dlaczego na szczescie?

    Dlatego, że bardzo lubię swoje pieniądze, a one bardzo lubią mnie.

  • 5. Data: 2005-06-21 23:21:22
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > Dlatego, że bardzo lubię swoje pieniądze, a one bardzo lubią mnie.

    chodzi mi o sytuacje gdzie gubie moja karte i ktos sobie robi zakupy na nia
    a pinu nie podaje kasierce

  • 6. Data: 2005-06-21 23:25:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    budweiser napisał(a):

    > chodzi mi o sytuacje gdzie gubie moja karte i ktos sobie robi zakupy na nia
    > a pinu nie podaje kasierce

    A Ty płaciłeś? Nie? Więc masz możliwość reklamacji. Skutecznej.

    Teraz porównaj Twoje szanse z opcją podglądnięcia PINu podczas płacenia
    w sklepie (dużo większe prawdopodobieństwo niż tylko przy operacjach
    ATMowych) i wyobraź sobie próby udowodnienia, że nie jesteś wielbłądem.

  • 7. Data: 2005-06-21 23:40:32
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > A Ty płaciłeś? Nie? Więc masz możliwość reklamacji. Skutecznej.

    czyli jak zginie karta wyczyszcza konto na zakupach a ja dopiero wtedy ja
    zablokuje
    moge spac spokojnie bo kase oddadza?

    > Teraz porównaj Twoje szanse z opcją podglądnięcia PINu podczas płacenia w
    > sklepie (dużo większe prawdopodobieństwo niż tylko przy operacjach
    > ATMowych) i wyobraź sobie próby udowodnienia, że nie jesteś wielbłądem.

    ale taki pin mozna chyba sobie zmienic w dowolnej chwili tak jak teraz jest
    w inteligo

  • 8. Data: 2005-06-21 23:45:49
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-22 budweiser napisał(a);

    > ale taki pin mozna chyba sobie zmienic w dowolnej chwili tak jak
    > teraz jest w inteligo

    Ktos podglada Twoj PIN (np w warzywniaku), kradnie Ci karte i idzie
    do bankomatu wyjac tyle pieniedzy ile zdola. Co Ci da, ze zmienisz
    pozniej PIN? Jaka masz szanse udowodnic, ze to nie Ty wyciagales kase
    z bankomatu?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 9. Data: 2005-06-21 23:51:23
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

> [...]
    > do bankomatu wyjac tyle pieniedzy ile zdola. Co Ci da, ze zmienisz
    > pozniej PIN? Jaka masz szanse udowodnic, ze to nie Ty wyciagales kase

    a teraz gdy nie podaje pinu to jezeli ktos go uzyska w jakis sposob pomijam
    w jaki
    i wyciagnie kase z bankomatu to bank mi ja odda?

  • 10. Data: 2005-06-21 23:55:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    budweiser napisał(a):

    > czyli jak zginie karta wyczyszcza konto na zakupach a ja dopiero wtedy
    > ja zablokuje

    Oczywiście.

    > moge spac spokojnie bo kase oddadza?

    Oczywiście reklamacja, policja i te sprawy. W każdym razie środki
    ODZYSKASZ, a to jest najważniejsze (pamiętajmy jednak o ustawowym
    limicie odpowiedzialności posiadacza rachunku 150 EUR o ile nie masz
    ubezpieczenia).

    > ale taki pin mozna chyba sobie zmienic w dowolnej chwili tak jak teraz
    > jest w inteligo

    Zmieniasz po KAŻDYM jego użyciu? Jesteś absolutnie pewien, że zawsze
    zdążysz to zrobić i nikt nie zdąży Ci przypierfasolić w łeb parę sekund
    wcześniej?
    Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco - masz rację. PIN jest
    bezpieczeniejszy.