  • 1. Data: 2002-07-10 13:54:09
    Temat: kalkulator oplacalnosci przewalutowania kredytu
    Od: "rsx" <r...@p...onet.pl>

    No wlasnie , jak w temacie, czy ktos moze wie gdzie w sieci znajde takie
    cudo,
    pokazujace ile jeszcze trzeba dla np EUR aby oplacalne bylo przewalutowanie
    na PLN

    Pozdrwiam
    Robert Sobol
    r...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-10 14:05:32
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "rsx" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > cudo,
    > pokazujace ile jeszcze trzeba dla np EUR aby oplacalne bylo

    :))))
    interesujący pomysł - może coś takiego napiszę

    tylko pomóżcie ustalić kryteria

    wg mnie potrzebne będą

    1) kwota kredytu
    2) opłata za przewalutowanie
    3) różnica w widełkach kursu i sprzedaży (jeśli przewalutowanie nie po
    kursie NBP)
    4) oprocentowanie kredytu
    5) ilość miesięcy do spłaty

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-07-10 14:31:29
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aghet5$g37$...@n...tpi.pl...

> [...]
    >
    > 1) kwota kredytu
    > 2) opłata za przewalutowanie
    > 3) różnica w widełkach kursu i sprzedaży (jeśli przewalutowanie nie po

    Ja kiedys zrobilem cos takiego w Excelu i zmaiescilem w jednym ze starych
    komentarzy (c hyba czerwiec 2001). Postaram sie to odnalezc w archiwum i
    troszke dopiescic. Dam to w sobote na Bankiera - plik XLS

    Malin

    --

    =========
    "Szczegolnie nie oszczedzam pieniedzy w bankach z kapitalem zagranicznym..."