  • 1. Data: 2002-07-10 13:50:31
    Temat: Czego na stronie Multibanku nie przeczytacie ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A nie wiem w sumie dlaczego.
    nie wiem kiedy sie zmienilo - chyba nie fdawno, ale przed chwila sprawdzane
    na Multilinii.
    Posiadasz rachunku - moze wplacac na konto walutowe pieniadze _bez prowizji_
    (wczensiej 0,5% od sumy).
    To samo tyczy awizowanych wyplat.
    wyplate do 500$ nie trzeba awizowac :)

    Niestety dalej jest platny.

    No ale teraz jest OK :)

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-10 13:59:42
    Temat: Re: Czego na stronie Multibanku nie przeczytacie ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jeszcze karta do konta walutowego Euro :-))) Jak sie pospiesza, to moze
    beda
    > pierwsi :-))

    No z przeleami zagranicznymi przez Inet jest bezkonkurencyjny... Pod tym
    wzgledem. I dziala przelew z innego kojnta zlotowkowego.

  • 3. Data: 2002-07-10 14:00:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Posiadasz rachunku - moze wplacac na konto walutowe pieniadze _bez
    prowizji_
    > (wczensiej 0,5% od sumy).

    Wreszcie :-))))

    > Niestety dalej jest platny.

    Ale 1 zl :-)) Ja wole brak prowizji wplat i oplate miesieczna.

    > No ale teraz jest OK :)

    Jeszcze karta do konta walutowego Euro :-))) Jak sie pospiesza, to moze beda
    pierwsi :-))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 4. Data: 2002-07-10 14:24:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > beda

    > No z przeleami zagranicznymi przez Inet jest bezkonkurencyjny... Pod tym
    > wzgledem. I dziala przelew z innego kojnta zlotowkowego.

    Wiem, wiem. Ale karta walutowa (zwykla debetowa Euro) - moze byc przeciez
    VC - by sie przydala ! Albo chociaz 'przestawic' VC/VE na Euro :-)) Dopiero
    marketingowcy multi mieli by temat na reklamy :-)))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 5. Data: 2002-07-10 20:52:29
    Od: "jan" <m...@o...NOSPAM.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    /cut/

    > No z przeleami zagranicznymi przez Inet jest bezkonkurencyjny... Pod tym
    wzgledem.

    Co masz na myśli?

  • 6. Data: 2002-07-10 21:59:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>