  • 1. Data: 2002-07-10 12:38:55
    Temat: Płatności kartą.
    Od: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl>

    Witam.

    Trochę NTG ale może się uda :)

    Czy są jakieś przpisy, poza wewnętrznymi firmy, na podstawie których firma może
    nie rozliczać delegacji (hotel itp) zapłaconych prywatną kartą.

    pozdrawiam.

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 2. Data: 2002-07-10 12:51:05
    Temat: Re: Płatności kartą.
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Zimkowski" <z...@p...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    może
    > nie rozliczać delegacji (hotel itp) zapłaconych prywatną kartą.

    Rodzaj płatności chyba nie jest istotny, wystarczy rachunek świadczący o
    poniesionych kosztach - tak mi się wydaje.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-07-10 12:55:44
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Wojciech Zimkowski worte:

> [...]
    > których firma może
    > nie rozliczać delegacji (hotel itp) zapłaconych prywatną kartą.

    Nie ma. Sprawdzone empirycznie w MF :-))

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

  • 4. Data: 2002-07-10 13:32:44
    Od: "maxjar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Ramatowski" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:002901c22811$22720cd0$6b00000a@ecard.pl...
    > Wojciech Zimkowski worte:
    > >

    > Nie ma. Sprawdzone empirycznie w MF :-))
    >
    > Pozdrawiam,
    > Sebastian Ramatowski

    ale jednak nie zawsze udaje sie to wytlumaczyc ksiegowej i dalszemu
    szefostwu....
    Jarek

  • 5. Data: 2002-07-10 14:08:03
    Od: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl>

    Dnia 02-07-10 14:55, Użytkownik Sebastian Ramatowski napisał:

    > Nie ma. Sprawdzone empirycznie w MF :-))

    Ustnie czy masz jakiś papier?

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 6. Data: 2002-07-10 14:17:12
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Wojtku - nie mają prawa Ci nie rozliczyc wydatkow tylko z tego powodu że
    płaciłeś karta prywatna - oczywiście powinieneś je udokumentować - najlepiej
    fakturą jednak .... Forma płatności nie ma tu zadnego znaczenia !! Moga Ci
    jedynie zakwestionować merytorycznie te wydatki - ale to juz inna bajka.

  • 7. Data: 2002-07-10 14:18:17
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    > Ustnie czy masz jakiś papier?
    A co do rzeczy ma forma płatności. Jest faktura, rachunek, bilet kolejowy
    itp. i jeżeli wydatek był uzasadniony to kasa ma psi obowiązek zwrócić Ci
    poniesione koszty. Forma zapłaty nie ma dla nich żadnego znaczenia. Bardzo
    często zapominam na delegację brać zaliczki i by nie pozbywać się gotówki
    płacę kartą (np. bilety kolejowe) i nikt, nigdy nie miał żadnych
    wątpliwości. Jeżeli księgowość robi problemy to zazwyczaj pomaga
    opieprzenie.

  • 8. Data: 2002-07-10 14:23:39
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    > Ustnie czy masz jakiś papier?

    Po prostu sie rozliczylem w ksiegowosci MF :-)
    Musialem jednak dopisac na odwrocie faktury "Zaplacono prywatna karta
    platnicza".

    POzdrawiam,

    Sebastian Ramatowski

  • 9. Data: 2002-07-10 14:29:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > często zapominam na delegację brać zaliczki i by nie pozbywać się gotówki
    > płacę kartą (np. bilety kolejowe) i nikt, nigdy nie miał żadnych

    Ja tez tak robie i nie mam problemow. Choc na poczatku ksiegowe mialy
    pretensje, ze czasem na fakturze jest: 'platnosc karta'. Nie wiem jak sobie
    ostatecznie z tym poradzily, ale teraz jest ok.

    > Jeżeli księgowość robi problemy to zazwyczaj pomaga
    > opieprzenie.

    Tak to czesto pomaga :-)))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 10. Data: 2002-07-10 15:57:00
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Witek wrote:

    > Ja tez tak robie i nie mam problemow. Choc na poczatku ksiegowe mialy
    > pretensje, ze czasem na fakturze jest: 'platnosc karta'. Nie wiem jak sobie
    > ostatecznie z tym poradzily, ale teraz jest ok.

    Dt Ct
    234-130
    406-234

    Zamiast