  • 1. Data: 2002-07-10 14:40:57
    Temat: Czas
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    Wplacilem dzisiaj (środa 10 lipca 2002r.) na poczcie (około godziny 12:30) pare
    zlotych na mój eMax
    w mBanku. Kiedy pieniądze pojawią się na moim koncie?

    pozdrawiam,
    bielen2k

  • 2. Data: 2002-07-10 14:53:44
    Temat: Re: Czas
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bielen2k"
    > Wplacilem dzisiaj (środa 10 lipca 2002r.) na poczcie (około godziny 12:30)
    > pare zlotych na mój eMax w mBanku. Kiedy pieniądze pojawią się na moim koncie?

    rozumiem, ze jest to konkurs - kto trafi dostaje zwyczajowego grosza na rachunek
    ;-)
    obstawiam poniedzialek 15 VII o 11:06
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-10 14:55:25
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    bielen2k wrote:

    > Wplacilem dzisiaj (środa 10 lipca 2002r.) na poczcie (około godziny 12:30) pare
    zlotych na mój eMax
    > w mBanku. Kiedy pieniądze pojawią się na moim koncie?

    pewnie okolo godziny 13 :)
    hehe, ale za pare dni :)))
    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-07-10 15:23:22
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bielen2k" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wplacilem dzisiaj (środa 10 lipca 2002r.) na poczcie (około godziny 12:30)
    pare zlotych na mój eMax
    > w mBanku. Kiedy pieniądze pojawią się na moim koncie?

    Zależy czy wpłacałeś w dużym mieście (po paru dniach) czy w małej
    miejscowości (może być nawet ponad tydzień).

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 5. Data: 2002-07-10 16:14:54
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    Użytkownik "Marek J" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bielen2k" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zależy czy wpłacałeś w dużym mieście (po paru dniach) czy w małej
    > miejscowości (może być nawet ponad tydzień).

    W regulaminie Poczty jest, ze na dostarczenie kasy maja 2 tygodnie. Z tego
    co wiem
    to jeden z najczesciej dotrzymywanych punktow regulaminu :)
    AUran

  • 6. Data: 2002-07-10 22:25:06
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    >W regulaminie Poczty jest, ze na dostarczenie kasy maja 2 tygodnie. Z tego
    >co wiem to jeden z najczesciej dotrzymywanych punktow regulaminu :)

    zajebiscie. Ta wplata to byl oczywiscie test uslugi. A ile cie skroili
    za wplate?

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 7. Data: 2002-07-11 19:56:04
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    AUran pisze:
    >W regulaminie Poczty jest, ze na dostarczenie kasy maja 2 tygodnie. Z tego
    >co wiem to jeden z najczesciej dotrzymywanych punktow regulaminu :)

    Może niedługo wprowadzą priorytetowe przekazy pieniężne :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2002-07-12 19:01:01
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    | Może niedługo wprowadzą priorytetowe przekazy pieniężne :)

    Co znaczy priorytetowe? :P ze pieniażki dochodzą np w 2 dni?

    bielen2k

  • 9. Data: 2002-07-22 09:36:36
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    I wpłynęła mi na konto w poniedziałek 15 lipca 2002 r. :)

    pozdrawiam,
    bielen2k

  • 10. Data: 2002-07-22 09:46:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bielen2k"

    pare zlotych na mój
    > eMax

    To co wygrałem? - obstawiałem poniedziałek, godzinę chyba 11:07 ale nie
    napisałeś o któej wlynęło

    Godzina wzięła mi się stąd że tak mniej więcej wpływa do Inteligo - mam
    potwierdzenie SMS i od razu wiem
    *** blad ***