  • 1. Data: 2002-11-01 10:22:38
    Temat: jeszcze o integlio i PKO BP
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    po analizie korzyści dochodzę do wniosku, że :

    1) osoba posiadająca konto w PKO BP i mBanku ma bardzo podobną
    funkcjonalność do PKO i Inteligo z dwoma wyjątkami:
    a) karty mBanku są ubezpieczone
    b) przelew do Inteligo z PKO BP jest tańszy niż z PKO do mBanku
    !!!
    !c) osoba, która do tej pory chciała wpłacić kasę na swoje konto w PKO BP w
    innym oddziale niż miała rachunek płaciła od tej czynności prowizję ....
    no a teraz nie płaci, bo wpłaca na konto Inteligo :)))

    bardzo mnie to cieszy, bo używam pary PKO BP - mBank do większości
    transakcji
    karty Inteligo używałem wyłącznie do płatności internetowych

    no a teraz mam jeszcze możliwość wpłat na konto PKO BP w dowolnym oddziale
    zupełnie za darmo !

    najważniejsze, aby nowa karta Inteligo nie straciła możliwości transakcji
    internetowych - trzeba wnioskować o to w nowym zarządzie

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski