    From: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jeszcze cos istotnego
    Date: Mon, 22 Aug 2005 22:16:40 +0200

    Czy w przypadku kredytu mieszkaniowego nie na hipoteke, bank musi wiedziec
    na jakie, konkretne mieszkanie zamierzam przeznaczyc pieniadze ? Czy po
    prostu biore kase, splacam bankowi i rozgladam sie za mieszkaniem ?
    Dlatego pytam, bo wlasciciel mieszkania nie chce podpisac zadnej umowy
    przedstepnej, tylko od razu gotowke. Boi sie, ze ja nie splace kredytu i
    jemu siada na hipoteke, mowi ze on "wekslu nie podpisze" bo tak mu prawnik
    powiedzial ://
    Jeszcze 2 pytania: czy w banku wystarczy oswiadczenie wlasciciela, iz
    sprzeda mi mieszkanie ? Nie wchodzi mu to na jego smieszna hipoteke, wiec
    nie ma obaw, przynajmniej nie powinien ich miec.
    A moze da sie zrobic tak, ze w akcie notarialnym da sie wstawic taka
    klauzule, ze dostanie powiedzmy 3/4 kwoty, mieszkanie bedzie juz na mnie,
    wezme brakujaca kreche 1/4 calej sumy i powiedzmy dam mu to za 2 tygodnie ?
    Sorry za glupie pytania, ale tak to jest jak sie kupuje mieszkanie od
    starego dziada, ktory wszedzie widzi przekrety :/

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl