  • Data: 2005-08-22 20:21:56
    Temat: Re: jeszcze cos istotnego
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Czy w przypadku kredytu mieszkaniowego nie na hipoteke, bank musi wiedziec

    "nie na hipoteke" czyli kredyt konsumpcyjny - duzo drozszy od
    hipotecznego.

    > na jakie, konkretne mieszkanie zamierzam przeznaczyc pieniadze ? Czy po

    Przy kretycie konsumpcyjnym na pewno nie, bo kase dostajesz do reki
    i robisz sobie z nia co chcesz. Tyle ze taki kredyt jest duzo drozszy i
    trudniej przy niskich dochodach go dostac.

    [...]
    > przedstepnej, tylko od razu gotowke. Boi sie, ze ja nie splace kredytu i
    > jemu siada na hipoteke,

    Przeciez kase on odrazu dostaje, a jak nie bedziesz placil kredytu to
    na hipoteke siada, ale Twoja ;-) On juz dawno w papierach figurowac
    nie bedzie.

    > mowi ze on "wekslu nie podpisze" bo tak mu prawnik powiedzial ://

    Po co on mialby podpisywac jakies weksle ? Przeciez to Ty
    kredyt biezesz ;)

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)