  • Data: 2005-08-22 20:55:48
    Temat: Re: jeszcze cos istotnego
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz wrote:

    > "nie na hipoteke" czyli kredyt konsumpcyjny - duzo drozszy od
    > hipotecznego.

    tylko ze jest to kredyt maly - 20 tys. (chociaż w oryginale byla mowa o
    20 milionach, ale przypisuję to pomyłce kolegi rmk
    nie wiem ile kosztuje zalozenie KW i dokonanie wpisu, ale powiedzmy, że
    3 tysiące (zgadłem?)
    - jeżeli przyjmiemy 3000 kosztów sądowych, to oprocentowanie równoważne
    kredytu hipotecznego wzrosnie z 6,5%-8,5% do 10%-12,5% a to czyni zabawę
    z hipoteką trochę mniej opłacalną.

    pozdro
    trainer