  • Data: 2005-08-22 18:53:52
    Temat: Kredyt mieszkaniowy...
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanko. Zamierzam wziac kredyt mieszkaniowy, ok. 20000 tys. zl. Nie na
    hipoteke. Czy bank bedzie wymagal jakis zyrantow, zabezpieczen itp. ?
    Czy moglby mi ktos wskazac, w ktorym banku bylo by korzystnie wziac taka
    kreche ? Czy ktorys z bankow daje na wiecej niz 10 lat ? Na razie patrzylem
    PKO i BPH, gora 10 lat. Rata miesieczna ok. 230 (PKO) - 250 (BPH) zl.
    Dochody nie za wysokie, ok. 1100 zl netto...
    Czy wogole ktorys z bankow da mi taki kredyt ?

    Dziekuje z gory, pozdrawiam

    --
    radomiak[MALPA]o2.pl