    From: Piotras_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jest promocja w BGŻ :)
    Date: Wed, 17 Oct 2007 09:49:43 +0200

    dana pisze:

    > Zakladajac konto (w maju) zapytalam, co jest platne. Pani, powiedziala, ze
    > nic. Uwierzylam na slowo (wiem, nie powinnam). Zdziwilam sie, gdy w sierpniu
    > sciagneli mi z konta 2 zł za karte za sierpien, potem we wrzesniu 4zl za
    > czerwiec i lipiec, we wrzesniu za wrzesien. Okazalo sie, ze oplata jest w
    > TOiP. Nie doczytalam wczesniej, wiec sie nie czepiam. Niemniej dziwi mnie
    > sposob, w jaki to sie odbywalo.

    Z karty maestro do konta można zrezygnować w każdej chwili.

    > Pare dni temu sciagneli 5zl za wyciag papierowy za wrzesien. Wyciagu nie
    > zamawialam i nie otrzymalam. Zaraz pewnie cofna sie do czerwca i sciagna mi
    > zalegle , tak jak przy karcie.

    Trzeba czytać co się podpisuje. Była bodajże na wniosku zaznaczona
    informacja o wyciągu papierowym a informacja o kosztach w TOIP. Pociesze
    Cię że też się dałem na to nabrać :D. Ale jedna wizyta w oddziale i
    wyciągi odwołane.

    > Pobrali tez oplate za uzywanie karty kredytowej, ktorej nie otrzymalam, bo
    > im sie zgubila.

    Im się zgubiła moja karta płatnicza maestro :|. Wątpie żeby to była wina
    poczty, raczej burdelu w centrali który karty nie wysłał (a też pobrał
    opłatę). Następną kazałem sobie wysłać na adres placówki i szczęśliwie
    doszła.

    > Nie podoba mi sie taki tryb obslugi. Nie chce mie sie, co chwila latac do
    > oddzialu z reklamacjami. Dlatego tez odradzam wspolprace z tym bankiem.

    Dobre konto do przelewów lub wpłat w okienku (bdb uzupełnienie np. do
    mBanku). Idziesz do oddziału, wpłacasz kasę (lub przelewasz tam
    wypłatę), a następnie robisz przelewy (korzystając z listy haseł
    jednorazowych - te są za darmo), ewentualnie płacisz rachunki za pomocą
    PZ (0zł). Resztę wpłacasz na swój ROR. Z karty nie korzystasz.