    From: "dana" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jest promocja w BGŻ :)
    Date: Wed, 17 Oct 2007 09:03:27 +0200

    > Konta biorą udział w loterii, ale możecie mi powiedzieć czy konto "Plan
    > internetowy" ma jakieś opłaty (np. za kartę z której nie można
    > zrezygnować, lub jakieś ubezpieczenia?)
    > Reklama mówi:
    > 0 zł - prowadzenie konta osobistego
    > 0 zł - 24-godzinny dostęp do konta przez Internet i telefon TeleBGŻ i eBGŻ
    > 0 zł - dokonywanie wszystkich transakcji w ramach eBGŻ i IVR
    > (automatyczy system obsługi) w TeleBGŻ

    Zakladajac konto (w maju) zapytalam, co jest platne. Pani, powiedziala, ze
    nic. Uwierzylam na slowo (wiem, nie powinnam). Zdziwilam sie, gdy w sierpniu
    sciagneli mi z konta 2 zł za karte za sierpien, potem we wrzesniu 4zl za
    czerwiec i lipiec, we wrzesniu za wrzesien. Okazalo sie, ze oplata jest w
    TOiP. Nie doczytalam wczesniej, wiec sie nie czepiam. Niemniej dziwi mnie
    sposob, w jaki to sie odbywalo.

    Pare dni temu sciagneli 5zl za wyciag papierowy za wrzesien. Wyciagu nie
    zamawialam i nie otrzymalam. Zaraz pewnie cofna sie do czerwca i sciagna mi
    zalegle , tak jak przy karcie.

    Pobrali tez oplate za uzywanie karty kredytowej, ktorej nie otrzymalam, bo
    im sie zgubila.

    Nie podoba mi sie taki tryb obslugi. Nie chce mie sie, co chwila latac do
    oddzialu z reklamacjami. Dlatego tez odradzam wspolprace z tym bankiem.

    Dana