    From: "dana" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jest promocja w BGŻ :)
    Date: Wed, 17 Oct 2007 10:44:43 +0200

    Użytkownik "Piotras_" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ff4eqi$oio$1@inews.gazeta.pl...

    > Z karty maestro do konta można zrezygnować w każdej chwili.

    już zrezygnowalam, ale nadal intryguje mnie, ze dopiero w sierpniu
    zorientowali sie, ze powinni pobrac prowizje

    > Trzeba czytać co się podpisuje. Była bodajże na wniosku zaznaczona
    > informacja o wyciągu papierowym a informacja o kosztach w TOIP. Pociesze
    > Cię że też się dałem na to nabrać :D. Ale jedna wizyta w oddziale i
    > wyciągi odwołane.

    nie zamawialam wyciagu, zreszta do tej pory nie probowali mi wciskac,
    poprostu bajzel maja
    a ja znowu musze gnac do oddzialu z reklamacja
    chyba nie taka jest idea bankowosci internetowej, zeby co chwile byc w
    siedzibie banku

    > Im się zgubiła moja karta płatnicza maestro :|. Wątpie żeby to była wina
    > poczty, raczej burdelu w centrali który karty nie wysłał (a też pobrał
    > opłatę). Następną kazałem sobie wysłać na adres placówki i szczęśliwie
    > doszła.

    moja doszla do placowki, ale w innym miescie ;)

    > Dobre konto do przelewów lub wpłat w okienku (bdb uzupełnienie np. do
    > mBanku).

    tak wlasnie mialo byc, ale za duzo niespodzianek serwuja :)

    .