  • 1. Data: 2004-03-17 06:34:55
    Temat: numery kont bankow
    Od: "pepeleg" <p...@p...fm>

    Witam
    Poszukuje numery kont wszystkich bankow w Polsce, te numery ktore znajduja
    sie przed numerem rozliczeniowym klienta.
    czy ktos pomoglby mi je znaleźć gdzie moga byc one w sieci w zestawieniu,
    Dzieki
    pozdr
    Pawel

  • 2. Data: 2004-03-17 08:09:32
    Temat: Re: numery kont bankow
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    pepeleg wrote:
    > Poszukuje numery kont wszystkich bankow w Polsce, te numery ktore
    > znajduja sie przed numerem rozliczeniowym klienta.
    > czy ktos pomoglby mi je znaleźć gdzie moga byc one w sieci w
    > zestawieniu, Dzieki

    chodzi ci o baze numeró banków - otóż można skorzystać z darmowego programiku
    IBANator z www.ebanki.pl - on korzysta z takiej bazy - mozna sobie ją zobaczyć
    możesz taką bazę ściągnąć ze stron KIRu http://tinyurl.com/2w6jv
    *** blad ***