  • 1. Data: 2004-03-17 07:41:55
    Temat: eKarta + BidPay?
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    czy to dziala razem?

    (sorki ze pytam, ale google mi nie chodzi)

  • 2. Data: 2004-03-17 10:41:01
    Temat: Re: eKarta + BidPay?
    Od: "ttt" <b...@p...onet.pl>

    > czy to dziala razem?
    >
    > (sorki ze pytam, ale google mi nie chodzi)

    to spróbuj innej wyszukiwarki, np. yahoo.com

    eKartą placisz tak jak kartą kredytową Visa, ale od kazdej tranzakcji jest
    pobierane 2% prowizji (oprócz przewalutowywania)

  • 3. Data: 2004-03-17 10:53:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > eKartą placisz tak jak kartą kredytową Visa, ale od kazdej tranzakcji jest
    > pobierane 2% prowizji (oprócz przewalutowywania)

    Prowizję mają wszystkie karty i to zazwyczaj większą niż 2% . Poza tym,
    please ;-))) TRANSAKCJA.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,