  • 1. Data: 2006-02-20 12:48:08
    Temat: jakie konto do mbankowego?
    Od: " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chciałbym założyć konto jako drugie, do ekonta w mB. Interesuje mnie pko
    (możliwość operacji przy okienku) ze względu na bankomaty, wykonywałbym
    sporadyczne przelewy, powinno być w miare bezpłatne. Proszę o sugestie.
    Pozdrawiam.
    kz0

  • 2. Data: 2006-02-20 13:03:27
    Temat: Re: jakie konto do mbankowego?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (możliwość operacji przy okienku) ze względu na bankomaty, wykonywałbym
    > sporadyczne przelewy, powinno być w miare bezpłatne. Proszę o sugestie.

    Jak masz mniej niż 30 lat to zobacz w BZWBK konto <30
    Za prowadzenie się nie płaci, bankomatów troche mają, zależy gdzie mieszkasz

  • 3. Data: 2006-02-20 13:29:05
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-02-20 13:48, kz0 pisze:

    > Chciałbym założyć konto jako drugie, do ekonta w mB. Interesuje mnie pko
    > (możliwość operacji przy okienku) ze względu na bankomaty, wykonywałbym
    > sporadyczne przelewy, powinno być w miare bezpłatne. Proszę o sugestie.

    Zobacz na ofertę Inteligo - wypłaty z bankomatów PKO BP za darmo, można
    dokonywać wypłat również w agencjach wyposażonych w POS (również za darmo).
    Konto miesięcznie może kosztować 0.99 PLN - jest to opłata miesięczna za
    kartę VE - brak opłat za prowadzenie rachunku zależy od średniego
    miesięcznego salda.

    Po szczegóły należałoby odesłać do archiwum grupy oraz pod
    http://www.inteligo.pl

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2006-02-20 13:31:00
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Grzes <p...@S...o2.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Jak masz mniej niż 30 lat to zobacz w BZWBK konto <30
    > Za prowadzenie się nie płaci, bankomatów troche mają, zależy gdzie mieszkasz

    Dziękuję, ale nie ma w moim miasteczku BZWBK, jest PKO BP, PKO SA (żubr) i
    bank spółdzielczy.
    pozdrawiam. kz0