  • 1. Data: 2006-02-19 20:01:38
    Temat: Tak ma być?
    Od: "Miroro" <m...@o...pl>

    Witam,
    z góry uprzedzam, że nie jestem ekspertem, ale coś wydaje mi się dziwne. Mam
    konto w mBanku, a żona w pkobp. W piatek utworzyła ona sobie możliwość
    zarządzania przez internet (nazywa się to PKO Inteligo) czy to to samo co
    samo Inteligo co czytam czasem na tej grupie?
    Ale do rzeczy. W tenże piątek puściłem z 'inteligo' przelew do mBanku. Było
    to gdzieś koło 19.00 może. Pjawiła się transakcja nierozliczona na rzeczoną
    kwotę, co rozumiem bo czeka na sesję elixiru czy jakos tak (oczywiście saldo
    rachunku pomniejszone).
    W sobotę rano po transakcji nierozliczonej ani śladu, znaczy że przelew
    poszedł? a jak tak to gdzie bo na mBanku puściutko. I tak kasy pozbylem się
    w piątek, a bede miał pewnie w poniedziałek, a kto ją ma teraz?
    Czy zawsze tak jest w weekendy czy to jakis ewenement PKOwy?

    Pozdrawiam
    miroro

    --
    m...@o...pl
    -:[GG 490479]:-

  • 2. Data: 2006-02-19 20:10:25
    Temat: Re: Tak ma być?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Miroro <m...@o...pl> wrote:
    > W sobotę rano po transakcji nierozliczonej ani śladu, znaczy że przelew
    > poszedł?

    Nie, po prostu PKO BP sobie ją na lokatę schowało :)
    Przelew wyśle w poniedziałek koło 7-mej rano.

    > a jak tak to gdzie bo na mBanku puściutko. I tak kasy pozbylem się
    > w piątek, a bede miał pewnie w poniedziałek, a kto ją ma teraz?

    PKO BP ma ją teraz.

    > Czy zawsze tak jest w weekendy czy to jakis ewenement PKOwy?

    Zawsze, ELIXIR nie chodzi w weekendy, na mBanku zobaczysz ją w
    poniedziałek w południe.

    Trzeba było w piątek przed 15-tą wysłać to by doszedł jeszcze w piątek:
    http://www.inteligo.pl/infosite/html/faq/pomoc_faq-p
    rzelewy.htm
    Choć dla "PKO Inteligo" może być trochę inaczej niż dla prawdziwego
    Inteligo, nie wiem.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 3. Data: 2006-02-19 20:12:34
    Od: "jk" <j...@W...gazeta.pl>

    to norma, przelewy wysłane w piątek po południu dochodzą do banku odbiorcy w
    poniedziałek

    tak samo, gdy przelew zrobisz we wtorek wieczorem w pkobp, to w mbanku
    zobaczysz go w środę

    KIR (http://www.kir.com.pl/) puszcza przelewy w dni powszednie (elixirem
    najczęsciej: http://www.kir.com.pl/produkty_i_uslugi/elixir.html )

  • 4. Data: 2006-02-19 20:31:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Miernik <m...@f...org> writes:

> [...]
    rzelewy.htm
    > Choć dla "PKO Inteligo" może być trochę inaczej niż dla prawdziwego

    "Prawdziwe Inteligo" jeszcze tym się różni, że przelew zlecony "po
    godzinach" zejdzie z konta dopiero w poniedziałek.

    MJ

  • 5. Data: 2006-02-19 21:15:24
    Od: "Miroro" <m...@o...pl>

    jk wrote:
    > to norma, przelewy wysłane w piątek po południu dochodzą do banku
    > odbiorcy w poniedziałek
    >
    > tak samo, gdy przelew zrobisz we wtorek wieczorem w pkobp, to w mbanku
    > zobaczysz go w środę

    no to ladnie kreca klientów w sumie, jak nie poszedl to kasa powinna byc na
    koncie anie znikac tu a nie pojawiac sie tam

    no ale coz, kazdy orze jak może

    miroro

  • 6. Data: 2006-02-19 21:15:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Miroro wrote:

    > no to ladnie kreca klientów w sumie, jak nie poszedl to kasa powinna byc na
    > koncie anie znikac tu a nie pojawiac sie tam
    >
    > no ale coz, kazdy orze jak może
    >
    > miroro
    kolejny lepiej wiedzący

  • 7. Data: 2006-02-19 21:43:32
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Miroro napisał(a):
    > no to ladnie kreca klientów w sumie, jak nie poszedl to kasa powinna byc na
    > koncie anie znikac tu a nie pojawiac sie tam
    >
    > no ale coz, kazdy orze jak może

    Wystarczy umiejętnie korzystać z konta. Gdybyś zlecił ten przelew z datą
    poniedziałkową to doszedłby tak samo a z konta by Ci kasa zniknęła
    dopiero w poniedziałek.

    Swoją drogą to Polacy już są z lekka rozpieszczeni tymi Elixirami :)
    W Wielkiej Brytanii przelewy idą kilka dni roboczych i nikogo to nie dziwi.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 8. Data: 2006-02-19 21:48:17
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2006 22:15:24 +0100, "Miroro" <m...@o...pl> wklepał(-a):

    >no to ladnie kreca klientów w sumie, jak nie poszedl to kasa powinna byc na
    >koncie anie znikac tu a nie pojawiac sie tam

    Jak wrzucasz list do skrzynki w niedzielę, to też ani go nie masz już w ręku,
    ani nie jest on w drodze do adresata.
    Mogłeś dać przelew przyszły z datą w dniu roboczym, to nadal byś miał te
    pieniądze na koncie.

  • 9. Data: 2006-02-19 23:24:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 19 Feb 2006 22:48:17 +0100, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >ani nie jest on w drodze do adresata.
    >Mogłeś dać przelew przyszły z datą w dniu roboczym, to nadal byś miał te

    Ale jak wrzucić list do skrzynki z datą przyszłą? tak żeby go mieć w
    ręku, ale jednak żeby w poniedziałek znalazł się automatycznie w
    skrzynce?

    ;)

    PG

  • 10. Data: 2006-02-20 01:27:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Gralak wrote:

    > Ale jak wrzucić list do skrzynki z datą przyszłą? tak żeby go mieć w
    > ręku, ale jednak żeby w poniedziałek znalazł się automatycznie w
    > skrzynce?

    Wystarczy miec wlasna skrzynke nadawcza, do ktorej ma sie klucz.