  • 1. Data: 2004-12-27 21:33:18
    Temat: jaki zagraniczny bank
    Od: www.dzienpo.tk <mirek/u-s-u-n-t-o/@boski.tk>

    Czy jest jakis e-bank zagraniczny ktory pozwala zakladac konta polakom
    (mieszkajacym w Polsce) bez koniecznosci osobistej wizyty w banku?? No i
    czy daje do konta karty?

    --
    Mirek
    http://www.dzienpo.tk

  • 2. Data: 2004-12-28 18:30:17
    Temat: Re: jaki zagraniczny bank
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    www.patagon.es

  • 3. Data: 2004-12-28 19:47:40
    Od: "vipernet" <v...@v...pl>

    > Czy jest jakis e-bank zagraniczny ktory pozwala zakladac konta polakom
    > (mieszkajacym w Polsce) bez koniecznosci osobistej wizyty w banku?? No i
    > czy daje do konta karty?

    Zaproponowany przez mojego przedmowce bank jest calkiem fajny. Zastanawia mnie
    tylko, czy jest mozliwosc zalozenia takiego konta w jakis angielskich bankach.
    Czy ktos z panstwa wie?

  • 4. Data: 2004-12-30 16:57:52
    Od: And <A...@...pl>

    vipernet wrote:

    > Zaproponowany przez mojego przedmowce bank jest calkiem fajny. Zastanawia mnie
    > tylko, czy jest mozliwosc zalozenia takiego konta w jakis angielskich bankach.
    > Czy ktos z panstwa wie?

    Historię przeszukaj, wałkowane wielokrotnie.
    UK odpada na 100%.

    --
    == And.
    ==