  • 1. Data: 2002-02-16 12:37:48
    Temat: jaki system komputerowy w Nordea Bank ?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    jak w temacie

    Pozdrawiam
    Benito

  • 2. Data: 2002-02-16 12:48:04
    Temat: Re: jaki system komputerowy w Nordea Bank ?
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2da7.000001c8.3c6e529c@newsgate.onet.pl...
    > jak w temacie

    Nie wykluczam Netscape-Enterprise/4.1.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-16 16:57:36
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    w ktoryms computerworldzie wyczytalem o jakims greckim systemie. szczegoly
    chyba tutaj: http://www.computerworld.pl/szukaj/szukaj.asp?qr=nor
    dea
    kg

  • 4. Data: 2002-02-17 08:45:13
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Gawrylak" napisał w wiadomości ...
    > w ktoryms computerworldzie wyczytalem o jakims greckim systemie. szczegoly
    > chyba tutaj: http://www.computerworld.pl/szukaj/szukaj.asp?qr=nor
    dea
    > kg

    Grecki system zwacy sie "Krezus" to byl w banku Bogatina..

  • 5. Data: 2002-02-20 20:05:48
    Od: "Montezuma" <m...@h...com>

    >Grecki system zwacy sie "Krezus" to byl w banku Bogatina..

    Z tego co wiem to maja brytyjsko - poludniowoafrykanska hybryde - system
    Globus firmy Temenos - dobry system ale ... do obslugi 100.000 tys.
    klientow ...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-02-20 20:16:52
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...]
    > Z tego co wiem to maja brytyjsko - poludniowoafrykanska hybryde - system
    > Globus firmy Temenos - dobry system ale ... do obslugi 100.000 tys.
    > klientow ...
    > --
    Ciekawe BRE właśnie go wdraża.

    TM