  • 1. Data: 2002-02-16 13:01:38
    Temat: Re: Z jaka karta nie bede mial problemow w USA?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > chodzi o zwykle placenie w sklepach czy za wypozyczenie samochodu
    > mam Euokonto w PEKAO od paru lat, wiec moze tam???
    > w LGnet równiez mam, ale zwykla maestro raczej bedzie kiepska w usa....
    >
    > jakie koszty sa z tym zwiazane (koszt karty, prowizje wyplat za granica) ??
    >
    > bede widzieczny za opinie

    PEKAO VISA CLASSIC WALUTOWA będzie idealna (też ją sobie wyrabiam)

  • 2. Data: 2002-02-16 13:06:21
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    A jak jest w Stanach z AmEx'em?

  • 3. Data: 2002-02-16 13:08:32
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A jak jest w Stanach z AmEx'em?

    Visa i Amex bardzo dobrze
    Diners Club - dobrze
    EC/MC - słabo.

  • 4. Data: 2002-02-16 14:21:09
    Od: "Joanna" <a...@m...com>

    > EC/MC - słabo.
    ?
    W których stanach byles? Na zachodnim i wschodnim wybrzezu VISA i EC/MC akceptowane
    sa rownie
    powszechnie.
    A z AMEX nie jest tak "bardzo dobrze" jak napisales.

    Jo.

  • 5. Data: 2002-02-16 14:26:08
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    akceptowane sa rownie
    > powszechnie.
    > A z AMEX nie jest tak "bardzo dobrze" jak napisales.

    New York

  • 6. Data: 2002-02-16 16:30:47
    Od: "alk" <s...@b...pl>

    > chodzi o zwykle placenie w sklepach czy za wypozyczenie samochodu
    > mam Euokonto w PEKAO od paru lat, wiec moze tam???
    > w LGnet równiez mam, ale zwykla maestro raczej bedzie kiepska w usa....

    Bedac w Arizonie i Colorado podczas wypozyczenia samochody placac karta AmEx
    dostalem ubezpieczenie
    samochodu gratis (w cenie wynajmu). Do platnosci w sklepach polecam VC, w
    niektorych sklepach GAP (tak slyszalem) mozna placic karta Maestro choc nie
    jest to popularna karta w USA.
    Pozdrawiam!
    alk

  • 7. Data: 2002-02-16 17:34:01
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Andre" <y...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jakie koszty sa z tym zwiazane (koszt karty, prowizje wyplat za granica) ??

    Byłem pół roku, miałem ze sobą Visę Electron i Classic z Kredyt Banku, ta druga
    charge'owa. Electronem płaciłem gdzie się dało i praktycznie wszędzie działał i nie
    było
    żadnej prowizji za transakcje bezgotówkowe. Classic jest niezbędny do wyjęcia gotówki
    bankomatu - Electron nie działał w żadnym bankomacie - Classic ma 1% prowizji od
    bezgotówkowych a 3% od gotówki.
    Generalnie chyba warto mieć jakąś kartę wypukłą - w wypożyczalni w której
    wypożyczałem
    samochód niezbędna była wypukła, bo imprintowali ją na umowie wynajmu.

    KZ

  • 8. Data: 2002-02-16 20:20:09
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Zmien sobie godzine w kompie!

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 10. Data: 2002-02-17 02:21:52
    Od: "Andre" <y...@b...pl>

    > mialem Pacific Time, czyli -8.00 godzin GMT

    i jeszcze poprawka na czas w komputerze :)