  • 1. Data: 2002-11-05 08:06:28
    Temat: jaki jest cel pytania o długość zamieszkiwania pod adresem....
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    jaki jest cel pytania o długość zamieszkiwania pod adresem przy wnioskach o
    karty kredytowe i kredyty ?

    weźmy pod uwagę dwa przypadki
    1) niezamożny student mieszka z rodzicami od 25 lat
    2) młody przedsiębiorca mieszka pod adresem 2 miesiące, bo właśnie kupił
    mieszkanie

    kto będzie bardziej wiarygodny dla banku ??
    i drugie pytanie : linie kredytowe w innych bankach zwiększają zdolność
    kredytową czy zmniejszają ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-11-05 08:37:46
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Piotr Orzechowski wrote:

    > kto będzie bardziej wiarygodny dla banku ??
    > i drugie pytanie : linie kredytowe w innych bankach zwiększają
    > zdolność kredytową czy zmniejszają ?

    Z jednej strony spłacane raty zmniejszają kwotę jaką rodzina może
    wydawać na spłatę nowego kredytu. Z drugiej kredyt w innym banku już
    spłacony bez problemów świadczy o tym, że kredytobiorca jest solidny

  • 3. Data: 2002-11-05 09:07:48
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Nikt" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Z jednej strony spłacane raty zmniejszają kwotę jaką rodzina może
    > wydawać na spłatę nowego kredytu. Z drugiej kredyt w innym banku już
    > spłacony bez problemów świadczy o tym, że kredytobiorca jest solidny

    a jak wpływa wysokość niewykorzystanej linii kredytowej na spłatę rat
    ??????? bo jakoś nie wyobrażam sobie tego

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-11-05 09:10:26
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:aq81ne$imb$1@news.tpi.pl...
    > "Nikt" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    >

    > a jak wpływa wysokość niewykorzystanej linii kredytowej na spłatę rat
    > ??????? bo jakoś nie wyobrażam sobie tego

    znam bank, w którym osoba mieszkająca na parterze jest mniej wiarygodna od
    tej mieszkającej na 1 piętrze - tak podobno wynika z prowadznych analiz

  • 5. Data: 2002-11-05 09:20:27
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > znam bank, w którym osoba mieszkająca na parterze jest mniej wiarygodna od
    > tej mieszkającej na 1 piętrze - tak podobno wynika z prowadznych analiz

    A prowadza analizy odnosnie rasy, koloru wlosow, noszenia krawata itd. :-)

    Karol

  • 6. Data: 2002-11-05 09:38:40
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A prowadza analizy odnosnie rasy, koloru wlosow, noszenia krawata itd.
    :-)

    Powinni. Wiadomo bowiem powszechnie, że czarnoskórzy blondyni nie
    wyłudzają kredytów ;-).

    BaLab

  • 7. Data: 2002-11-05 10:50:50
    Temat: Re: jaki jest cel pytania o długość zamieszkiwania p
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    BaLab <b...@p...com> napisał(a):

    > :-)
    >
    > Powinni. Wiadomo bowiem powszechnie, że czarnoskórzy blondyni nie
    > wyłudzają kredytów ;-).

    A po co Dennisowi Rodmanowi kredyt?! ;->>

    JoP

  • 8. Data: 2002-11-05 11:07:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Orzechowski wrote:
> [...]
    > 1) niezamożny student mieszka z rodzicami od 25 lat
    > 2) młody przedsiębiorca mieszka pod adresem 2 miesiące, bo właśnie kupił

    Student,jeśli będzie miałjakąś lewą umowę o pracę.

    > kto będzie bardziej wiarygodny dla banku ??
    > i drugie pytanie : linie kredytowe w innych bankach zwiększają zdolność
    > kredytową czy zmniejszają ?
    Zmniejszają.
    KJ
    PS. powyższe odpowiedzi nie maja nic wspólnego z logiką. Mówię tak na
    podstawie własnych doświadczeń z bankami gdy starałem się o karty kredytowe.

  • 9. Data: 2002-11-05 11:57:58
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Zmniejszają.

    To jest akurat logiczne.
    Jesli bank przyjmuje jakis minimum ktore musisz miec do zycia do tego
    dodaje wszystkie obciazenia to to co zostaje, jest brane pod uwage
    przy wysokosci limitu KK. Krotko mowiac, jaki kredyt moga ci udzielic,
    zebys mial realna szanse go splacic.
    Jesli w taki sposob okresla limit kredytu jaki mozesz zaciagnac,
    to kazda inna karta kredytowa ktora juz posiadasz musi go zmniejszyc.

    MarcinP

  • 10. Data: 2002-11-05 12:08:29
    Od: d...@p...onet.pl

    > "Nikt" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    >

    > a jak wpływa wysokość niewykorzystanej linii kredytowej na spłatę rat
    > ??????? bo jakoś nie wyobrażam sobie tego

    Wpływa w sposób zasadniczy - każdy przyznany debet czy linia kredytowa w
    rachunku osobistym traktowane jest przez banki jako przyznane kredyty a więc
    teoretycznie mają wpływ na twoją wypłacalność (to ,że teraz nie wykorzystałeś
    lini kredytowej nie oznacza, że np za dwa tygodnie z niej nie skorzystasz -
    przecież taka jest zasada debetów i lini kredytowych, że bierzesz kiedy chcesz)

    Z pozdrowieniami

    Bankomat