  • 1. Data: 2002-11-05 08:04:32
    Temat: Jak dlugo sie czeka na przelew eKonto
    Od: "Morph" <m...@t...pl>

    Wczoraj to jest poniedzialek ok. 9rano na poczcie wykonalem przelew na
    swoje konto w Mbanku i do tej pory nic mi nie przybylo na konto :(
    Czy to normalne ?

    Pozdrawiam
    Morph

  • 2. Data: 2002-11-05 11:55:02
    Temat: Re: Jak dlugo sie czeka na przelew eKonto
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    jeśli na poczcie to słyszałem o czasech rzędu 1 tydzień...

  • 3. Data: 2002-11-05 13:04:39
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq7tuj$iu6$1@news.tpi.pl, m...@t...pl wrote:
    > Wczoraj to jest poniedzialek ok. 9rano na poczcie wykonalem
    > przelew na swoje konto w Mbanku i do tej pory nic mi nie przybylo na
    > konto :( Czy to normalne ?

    Zdecydowanie. Do dwóch tygodni, jak będziesz miał szczęście, to 3 dni.

    Poza tym chyba nie wykonałeś przelewu, tylko wpłatę?

    Unikaj poczty.

  • 4. Data: 2002-11-05 14:15:06
    Od: o...@p...onet.pl

    >    Wczoraj to jest poniedzialek ok. 9rano na poczcie wykonalem przelew na
    > swoje konto w Mbanku i do tej pory nic mi nie przybylo na konto :(
> [...]
    Gdyby już były to i tak nikt w to by nie uwierzył .Norma to pięć dni roboczych.
    Zalóż sobie konto w Inteligo .
    Wpłacasz rano w PKO BP za darmo na Inteligo .
    Po południu przelewasz za 99gr do mBanku . Jeśli jedna wpłata w miesiącu to
    jeszcze 1zł kosztów za kartę .
    następnego dnia masz na eKoncie . No chyba że coś wyjdzie nie tak to wtedy może
    być trochę wcześniej .
    Taniej i szybciej a przy okazji potrenujesz na klawiaturze :-))

  • 5. Data: 2002-11-05 20:32:36
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Tak, przelewy z Poczty Polskiej idą około 2-3 dni, chociaż zdazalo mi sie
    czekac i 10...