  • 1. Data: 2002-11-05 07:46:46
    Temat: [Lukas] - cos jest mocno nie tak z systemem transakcyjnym :(
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    ... po tych wczorajszych aktualizacjach w ciągu dnia.

    Wczoraj ok. 22 zlecilem na WWW przelew (przelew kwoty jednorazowej) na
    dzisiaj, i nie tylko NIE wyszedł pierwszą sesją, ale w tej chwili ciągle
    jest na liście zleceń "w trakcie zakładania".

    Uważajcie i ew. sprawdzcie, jesli cos wczoraj zlecaliscie.

    Nie dziala tez aktualizacja salda - trwa bez konca.

  • 2. Data: 2002-11-05 10:06:27
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Trwa i to niemozliwie dlugo, ktory to juz przypadek Lukasa?
    "Aktualizacja danych.
    Przepraszamy. System LUKAS e-Bank jest chwilowo niedostępny. Trwa aktualizacja
    danych. Proszę spróbować za kilkana&#65533;cie minut. "

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-11-05 15:13:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq7t1a$f5s$1@topaz.icpnet.pl, m...@w...pl
    wrote:
> [...]
    > dzisiaj, i nie tylko NIE wyszedł pierwszą sesją, ale w tej chwili
    > ciągle jest na liście zleceń "w trakcie zakładania".

    Nie jestem juz pewien, czy faktycznie nie wyszedl pierwszą sesją - być może
    wyszedł, tylko interfejs transakcyjny już tego nie widział. W każdym razie
    przelew doszedł (nie wiem, którą sesją), i to jest przynajmniej
    pocieszające, że transakcje się odbywają, problem lezy chyba w dostępie do
    danych przez interfejs WWW.