  • 1. Data: 2002-11-05 07:16:27
    Temat: Zwolnienia w BANKACH
    Od: "Dżery" <d...@m...pl>

    Czy słyszał ktoś z Was gdzie moga w najbliższym czasie zwalniać w Bankach i
    ile mniejwięcej osób.
    Pozdrawiam.
    PS. Robię analizy różnych banków i potrzebane są mi dane liczbowe ( w
    przybiżeniu).
    Serdeczne dzięki.

  • 2. Data: 2002-11-05 19:00:48
    Temat: Re: Zwolnienia w BANKACH
    Od: "MIJO.PL" <m...@m...pl>

    NAPISZ SE DO PREZESOW BANKOW .. oni wiedza najlepiej

    MIREK
    - - - - - - - - - - -
    www.mijo.pl
    - Logosy
    - SMSy Graficzne i Animowane

  • 3. Data: 2002-11-05 19:29:22
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 5 Nov 2002 20:00:48 +0100, "MIJO.PL" <m...@m...pl> wrote:

    >NAPISZ SE DO PREZESOW BANKOW .. oni wiedza najlepiej

    Nie prawda, ja sie nie zajmuje zwalnieniem, robi to pani Jadzia z
    kadr.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-11-05 19:46:05
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > ile mniejwięcej osób.
    > Pozdrawiam.
    > PS. Robię analizy różnych banków i potrzebane są mi dane liczbowe ( w

    Kredyt Bank - 1000 osób; patrz na dyskusję w temacie "Kredyt Bank zwalnia 1000
    pracowników.

  • 5. Data: 2002-11-07 07:38:08
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    BRE Bank - 600 osób

  • 6. Data: 2002-11-07 12:53:28
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Kasia pisze:

    > BRE Bank - 600 osób
    A który bank zatrudnia pracowników? ;-)
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 7. Data: 2002-11-07 14:38:52
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    "jaszczur" napisał nam:

    > A który bank zatrudnia pracowników? ;-)

    A z tego co wiem Millenium poszukuje :-))) A ostatnio robiłam gruntowne
    rozeznanie jeśli chodzi o rynek pracy w tej branży :-)))

  • 8. Data: 2002-11-07 18:20:55
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik Dżery pisze:

    > Czy słyszał ktoś z Was gdzie moga w najbliższym czasie zwalniać w Bankach i
    > ile mniejwięcej osób.
    WBC - 300 osób
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 9. Data: 2002-11-22 21:56:41
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@o...pl>

    > A z tego co wiem Millenium poszukuje :-))) A ostatnio robiłam gruntowne
    > rozeznanie jeśli chodzi o rynek pracy w tej branży :-)))

    Z tego co wiem zwalnia 30%

  • 10. Data: 2002-11-23 11:32:37
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Zbigniew Nowacki" <z...@o...pl> wrote in news:armaho$ock$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Z tego co wiem zwalnia 30%

    Nie oznacza to, ze jednoczesnie nie przyjmuje.

    W.