  • 1. Data: 2002-11-04 23:10:53
    Temat: Fortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Pisze na te grupe po raz pierwszy, wiec sie przedstawie:
    jestem Piotrek.
    Ale do meritum.
    Otoz kilka dni temu zapragnalem otworzyc sobie e-pakiet (jako
    interface do bankomatow), wypełnilem wiec wniosek w necie, za dwa dni
    zadzwoniła jakas panienka i umowila mnie na dzisiaj ( ups ... juz wczoraj) w
    celu 'dopelnienia formalnosci' w wybranym przeze mnie oddziale ( Katowice
    ul. Kosciuszki). Wybralem sie wiec dzisiaj do w/w placowki i coz sie okazuje
    ? Otoz nic nie wiedza o mojej sprawie, coz mysle sobie - nic wielkiego (
    ktos tu niedawno uskarzal sie na Multi ) obsłuza mnie tak czy siak. Jakiez
    bylo moje zdziwienie, ze jednak nie ! Mam przyjsc ponownie w ......srode, bo
    cyt. "ja nic nie wiem a kierowniczki nie ma, a ja nie mam dostepu do
    skrzynki". Szczeka mi opadla. Domyslilem sie, ze chodzi o skrzynke e-mail na
    ktora "kierowniczka" otrzymuje z centrali umowy do podpisania. Ale nie to
    jest istotne - zastanawiaja mnie ich procedury; jak to jest mozliwe, ze w
    takim banku jak Fortis w sytuacji kiedy "kierowniczka" wybierze sie na urlop
    to NIKT nie jest w stanie jej zastapic ! Co o tym myslicie ?
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-11-05 17:29:34
    Temat: Re: Fortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A moze chodzilo o skrzynke z dyskietka ? :)
    No niestety - e-pakiet jest traktowany w placowkach po macoszemu

  • 3. Data: 2002-11-05 20:23:13
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > A moze chodzilo o skrzynke z dyskietka ? :)

    He, he myslisz, ze to mozliwe ;) ?
    Czytalem tu troche o Twoich przygodach z e-pakietem, ale tak zle to chyba z
    nimi nie jest (przynajmniej tak mi sie marzy), ale jesli nawet to "nic to" -
    jak mawiał pewien mały rycerz- jestem wytrwały i tak łatwo sie nie poddam :)
    Piotrek

  • 4. Data: 2002-11-05 20:55:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    to" -
    > jak mawiał pewien mały rycerz- jestem wytrwały i tak łatwo sie nie poddam
    :)

    hehehe - zacznij od razu dopytywac sie o VC - moze w koncu kiedys sie ugna??
    :)

  • 5. Data: 2002-11-05 21:23:01
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    hehehe - zacznij od razu dopytywac sie o VC - moze w koncu kiedys sie ugna??
    :)

    nie omieszkam, widze nawet 'swiatełko w tunelu' (jak rzekł swego czasu moj
    ulubiony Prezydent)
    Otoz w nowej TOIP w czesci dot. e-pakietu jest pozycja: Visa Classic, co
    prawda na razie pusta, ale .... moze ....kiedys :)

    Piotrek

  • 6. Data: 2002-11-05 21:32:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Otoz w nowej TOIP w czesci dot. e-pakietu jest pozycja: Visa Classic, co
    > prawda na razie pusta, ale .... moze ....kiedys :)

    eee -bylo.
    Przeciez od samego poczatku obiecywali, ze po 6 miesiacach bedzie. A w
    starej tez chyba bylo.

  • 7. Data: 2002-11-06 00:18:46
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > hehehe - zacznij od razu dopytywac sie o VC - moze w koncu kiedys sie
    > ugna??
    >:)

    Widze, ze jeszcze wciaz w to wierzysz... ;-)

    A ja tam zamknalem 2 miesiace temu e-pakiet, ale do dzis mi nie przelali
    pozostalej kwoty. A ostatnio stwierdzilem, ze nawet w IE6 nie bardzo chce
    fortis dzialac, tzn. jakies javascripty na stronie logowania wykrzaczaja sie
    i nie mozna dalej przejsc, zeby sprawdzic, czy mi to w koncu zamkneli, czy
    nie...

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 8. Data: 2002-11-06 01:01:29
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    eee -bylo.
    Przeciez od samego poczatku obiecywali, ze po 6 miesiacach bedzie. A w
    starej tez chyba bylo.

    Tak mi sie cosik zdaje, ze chyba jednak JEJ nie wprowadza, chocby dlatego ze
    atrakcyjnosc Pakietu Srebrnego troszke by zbladla, a im chyba chodzi o to
    aby zlapac ludkow na e-pakiet a potem co lepszejszym zaproponowac Srebrny, a
    potem .....:) Nie pomne juz dokladnie, ale kiedy kilka miesiecy temu
    dzwoniłem na ich infolinie i probowalem dowiedziec sie czegos na temat
    e-pakietu to Pani bardzo namawiała mnie na Pakiet Srebrny twierdzac, ze w
    niektorych oddziałach maja promocje polegajace na tym, ze mozna zalozyc w/w
    wplacajac jedyne 1500/m-c. Tak wiec nie licze za bardzo na to, ze beda
    rozwijac ten produkt (e-pakiet), bo to nie ten segment rynku ktory
    niedzwiadki lubia najbardziej ;)

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-11-06 10:01:00
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Moja żona miała dokładnie taką samą sytuację w oddziale w Łodzi. Byłem razem
    z nią. A że mieszkamy 45 km od Łodzi powiedziałem , że mają sprawę załatwić
    natychmiast. Więc młode siksy podzwoniły gdzie trzeba. Wszystkie potrzebne
    rzeczy dostały na swoje skrzyneczki. I konto zostało otwarte.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 10. Data: 2002-11-08 02:55:00
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Eh ... juz po wszystkim :)
    Ale po kolei: najpierw posłałem im emilka z reklamacja - cisza, w srode tel.
    na infolinie - za 5 min. tel. z oddziału ze juz na mnie czekaja, potem z
    centrali - w odzdziale juz na mnie czekaja :)) Jade zatem, Pani cała
    przejeta nie moze znalezc mojego wniosku, bo odłozyla (zeby nie zapomniec)
    ... i zaginał, ale w koncu sie znalazł pod aparatem telef. bidaczek sobie
    lezał :) Potem poszło juz sprawnie. Wrociłem do domciu wygenerowałem sobie
    certyfikacik, zainstalowałem w przegladarce, loguje sie i .... kurka nie mam
    identyfikatora:( Tel. na infolinie do specjalisty od Pl@nety i ...
    dowiaduje sie, ze powinni mi dac w oddziale, zatem kolejny tel. do
    oddziału - "my nie mamy, to trzeba na infolini", tel. na infolinie do
    specjalisty - "ja nie mam, niech Pan sprobuje jeszcze raz w oddziale", tel.
    do oddziału - "nie mamy odwzorowania w systemie" Ehhhh !!! Jestem
    spokojny...jestem spokojny... jestem spokojny;) Udało mi sie tylko
    dowiedziec jak zbudowany jest identyfikator. Zaryzykowałem i za 3 razem
    udało się :))))) Ach ten FORTIS !

    Piotrek