  • 1. Data: 2002-11-04 23:02:16
    Temat: Konto firmowe i BSKonline?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Czy ktoś może korzysta z dostępu do konta firmowego w Śląskim przez
    BSKonline ?
    Mam go dla zwykłego RORu i brakuje tam formularza przelewów do
    skarbówki - czy dla firmowego funkcjonalność jest jakoś poszerzona, czy
    też z każdą wpłatą podatku trzeba dalej biegać do okienka ?

    poz.Pix

  • 2. Data: 2002-11-05 08:06:19
    Temat: Re: Konto firmowe i BSKonline?
    Od: "Piotr" <p...@a...net.pl>

    Używam do przelewów zus skarbówka u mnie zero problemów.

  • 3. Data: 2002-11-05 09:17:59
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Używam do przelewów zus skarbówka u mnie zero problemów.

    W wersji firmowej pojawia się taka opcja czy robisz to jakoś inaczej ?
    Pytam bo IMHO z formularza ZUSowego się nie da, a "zwykły" nie
    zawiera wszystkich wymaganych pól - pakujesz wszystko (łącznie
    z NIPem) do tytułu przelewu czy jak ?

    Pix

  • 4. Data: 2002-11-05 18:00:50
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "pix"
    > Czy ktoś może korzysta z dostępu do konta firmowego w Śląskim przez
    > BSKonline ?
    > Mam go dla zwykłego RORu i brakuje tam formularza przelewów do
    > skarbówki

    Przelew do US to zwykły przelew, tylko z dość osobliwym tytułem. W zeszłym
    roku na www.ing.pl był pdf jak "przerobić" przelew zwykły na skarbowy.
    Jeżeli go nie znajdziesz, to mogę go ewentualnie wysłać - albo skorzystaj z
    objaśnień
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/doc/polecenie_przel
    ewu_objasnienie.doc i
    przewodnika Shurikena http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=1017342

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-11-05 20:23:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > roku na www.ing.pl był pdf jak "przerobić" przelew zwykły na skarbowy.
    > Jeżeli go nie znajdziesz, to mogę go ewentualnie wysłać - albo skorzystaj

    Dzięki wielkie - pojęcia nie miałem, że to można też zakodować w tytule
    przelewu
    (choć podstawy prawnej nie znalazłem, bo rozp. min.fin. zajmuje się
    wyłącznie
    formularzem papierowym, a sposoby kodowania tytułu są opisane tylko na
    stronach bankowych).
    Mam nadzieję, że USy rzeczywiście łykają taki format :-)

    Zlokalizowałem też tego pdfa w ingu - gdyby ktoś chciał poczytać, to tutaj:
    http://www.ing.pl/u235/navi/54549/

    Pix