  • 1. Data: 2002-09-15 16:56:09
    Temat: jaki bank wybrac???????
    Od: "kijan" <U...@k...com>

    Witam Was serdecznie, jestem pierwszy raz na grupie i nie wiem czy jest do
    Niej jakis FAQ czy nie, przejrzalem takze wczesniejsze posty i nie znalazlem
    podobnego. Mam np. 20000 zl i chcialbym je rozmnozyc:)))) ale z jak
    najmniejszym ryzykiem utraty tych pieniedzy (mam na mysli jakis bank). Czy
    moglibyscie mi doradzic jakis Bank z dosc wysokim oprocentowaniem i jaka
    lokate wybrac. Pieniadze moge zostac zlozone na jakis :dluzszy" czas (mam na
    mysli okolo 2 latek). Bede wdzieczny za jakies propozycje, z gory dziekuje.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216
    --<<<wytnij NOSPAM z adresu>>>---

  • 2. Data: 2002-09-15 16:59:43
    Temat: Re: jaki bank wybrac???????
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "kijan" <U...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    znalazlem
    > podobnego. Mam np. 20000 zl i chcialbym je rozmnozyc:)))) ale z jak

    Idź do biura maklerskiego i kup jednostki uczestnictwa funduszy
    inwestycyjnych.
    Jak nie masz lepszego pomysłu to Union Investment Rynku Pieniężnego .
    Przynajmniej nie stracisz.
    Odsetki wszędzie pospadały i z tych 20 tys po 2 latach może będziesz 2 tys.
    "do przodu".

  • 3. Data: 2002-09-15 17:04:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Odsetki wszędzie pospadały i z tych 20 tys po 2 latach może będziesz 2 tys.
    > "do przodu".

    Eeee...

    Nazwa
    Funduszu
    Wycena*
    13.09.2002
    Zmiana procentowa

    zmiana
    dzienna
    w ciągu ostatnich
    12
    miesięcy
    w ciągu ostatnich
    6
    miesięcy
    w ciągu ostatnich
    3
    miesięcy

    Zrównoważony
    187.12
    -0.57%
    -0.14%
    -6.95%
    -8.09%

    Dłużny
    184.06
    +0.03%
    +16.51%
    +6.12%
    +2.94%

    Akcji
    178.86
    -0.84%
    -1.88%
    -10.11%
    -10.93%

    Akcji Plus
    80.00
    -1.10%
    +5.55%
    -11.04%
    -12.52%

    Pieniężny
    147.48
    +0.03%
    +11.56%
    +4.78%
    +2.22%

    Emerytalny
    13.26
    -0.15%
    +10.41%
    +1.69%
    -2.28%

    Pieniężny Plus
    131.48
    +0.02%
    +11.78% +4.81%
    +2.26%

    Euroobligacji** 1257.79 +0.39% brak +15.52% +9.69%
    Top 50 Europa *** 71.56 -3.60% brak brak +0.00%

    http://www.dws.com.pl/wyniki.html

  • 4. Data: 2002-09-15 17:31:48
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Eeee...

    Tak było, ale nie będzie:-(

  • 5. Data: 2002-09-15 18:09:22
    Od: "kijan" <U...@k...com>

    wolalbym jednak pieniadze wplacic do jakiegos banku, gdyz nie lubie "bawic"
    sie pieniedzmi inwestujac w cos. Wiec zalezalo mi na jakims banku ktory
    oferuje dosc dobre oprocentowanie na lokatach, ale takze nie zalezy mi na
    bankach internetowych.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216
    --<<<wytnij NOSPAM z adresu>>>---

  • 6. Data: 2002-09-15 18:24:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 15 Sep 2002 18:59:43 +0200, "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "kijan" <U...@k...com> napisał w wiadomości
    >znalazlem
    >
    >Idź do biura maklerskiego i kup jednostki uczestnictwa funduszy
    >inwestycyjnych.

    Albo nawet kup przez internet (tylko do szkrzynki pocztowej trzeba sie
    bedzie przejsc :-)).
    Z tym, ze bez ryzyka to sa fundusze gotowkowe (np. DWS pieniezny,
    skarbiec KASA) albo obligacji (DWS dluzny, Skarbiec Obligacja itp).
    Na akcyjnych i zrownowaznych sie poki co glownie traci.

    PS, te fundusze ktore wymienilem nie maja tez zadnej prowizji za
    nabycie ani umozenie. Co oczywiscie nie znaczy, ze uwzgledniajac
    wzrost wartosci jednostki inny fundusz z prowizja przy zakupiu nie da
    ostatecznie lepszej stopy zwrotu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-09-15 18:30:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 15 Sep 2002 20:09:22 +0200, "kijan" <U...@k...com>
    wrote:

    >wolalbym jednak pieniadze wplacic do jakiegos banku, gdyz nie lubie "bawic"
    >sie pieniedzmi inwestujac w cos.

    Fundusze bezpieczne to inwestycja o podobnym ryzyku jak lokata
    bankowa. A sa wygodniejsze i zwykle daja lepszy zysk.

    >Wiec zalezalo mi na jakims banku ktory
    >oferuje dosc dobre oprocentowanie na lokatach, ale takze nie zalezy mi na
    >bankach internetowych.

    Przy tej kwocie to raczej nic sensownego nie wynegocjujesz a
    standardowe warunki lokat chyba wszedzie sa juz umarakowanie ciekawe.
    Ewentualnie mozesz tez kupic samodzielnie obligacje.

  • 8. Data: 2002-09-15 19:15:40
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    kijan pisze:
> [...]
    >lokate wybrac. Pieniadze moge zostac zlozone na jakis :dluzszy" czas (mam na

    Może obligacje skarbowe? Raczej bezpieczne :) i nie płacisz "belkowego".

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 9. Data: 2002-09-15 19:40:08
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
    > kijan pisze:

    > Może obligacje skarbowe? Raczej bezpieczne :) i nie płacisz "belkowego".

    Jak to sie nie placi belkowego !

  • 10. Data: 2002-09-16 08:42:07
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    > sie pieniedzmi inwestujac w cos. Wiec zalezalo mi na jakims banku ktory
    > oferuje dosc dobre oprocentowanie na lokatach, ale takze nie zalezy mi na

    A to Tobie tylko pomoże Pekao SA, ewentualnie PKO BP.
    Myślę, że po dwóch latach zarobisz jakiś tysiąc złotych "w plecy" (bo
    inflacja zeżre Ci zysk z oprocentowania)

    Jeśli Pieniężne Fundusze Inwestycyjne są BEEEE..., to ja nie mam niczego
    rozsądnego do zaproponowania